רשת האופנה H&O נכנסת לקטגוריית כלי הבית

תשיק מתחמי "חנות בתוך חנות" תחת המותג PRIMAVERA בכל חנויות הרשת ■ מנכ"ל הרשת, ניצן הדס: "אני מצפה שהמהלך ישפר אותנו בתחרות מול מתמודדים כמו המשביר ו-H&M"

רשת H&O משיקה פורמט חדש של "חנות בתוך חנות" לכלי בית, בהשקעה של 5 מיליון שקל. בחודש הקרוב יוקמו 25 מתחמים בסניפי הרשת, שימותגו תחת השם "PRIMAVERA" וישתרעו על שטח של 50-80 מ"ר כל אחד. עד סוף השנה תפתח הרשת חנות בתוך חנות גם ב-9 סניפי הרשת הנוספים.

תחת המותג החדש ישווקו בראשונה ברשת כלי בית, טקסטיל בית, מוצרי נוי ומתנות.

לדברי מנכ"ל הרשת, ניצן הדס, בעקבות המהלך צפוי גידול של 5% במכירות. לדבריו, "הפריטים יוצעו במחירי 'ואליו פור מאני' תחרותיים במיוחד לחברי מועדון הלקוחות".

הדס מוסיף כי "אנו רואים פוטנציאל רב בתחום עיצוב הבית. זהו צעד נוסף בדרכה של H&O להפוך לרשת חנויות ONE STOP SHOP לכל המשפחה. אני מצפה שהמהלך ישפר אותנו בתחרות מול מתמודדים כמו המשביר ו-H&M".

רשת H&O נמצאת בבעלות משפחת לבנת. הרשת, המונה 34 סניפים, היתה בעבר ציבורית, אך נמחקה מהבורסה לקראת סוף 2008.

* כשהחברה נמחקה מהבורסה היא היתה הפסדית. מה מצבה היום?

"הרשת נמחקה ברבעון השלישי של 2008. כל השנים זה היה רבעון הפסדי ברשת".

* 2008 הסתיימה ברווח?

"אני לא יכול לענות. אני יכול לומר ש-2009 הסתיימה ברווח יפה", אומר הדס.