Brother משיקה מדפסות הפועלות בטכנולוגיית LED

הסדרה החדשה, הנקראת Business Colors Compact LED וכוללת חמישה דגמים, אמורה להחליף את מדפסות הלייזר הצבעוניות הגדולות, התופסות מקום רב במשרד

חברת Brotherהשיקה בימים אלו סדרת מדפסת חדשה הפועלת בטכנולוגיית LED למגזר העסקי. הסדרה החדשה, הנקראת Business Colors Compact LED וכוללת חמישה דגמים, אמורה להחליף את מדפסות הלייזר הצבעוניות הגדולות, התופסות מקום רב במשרד.

אחד היתרונות הטכנולוגיים במדפסות LED הוא גודלן, שעבר מזעור מסוים לעומת מדפסות הלייזר. יתרונות אחרים הם צריכת אנרגיה מופחתת, מהירות הדפסה גבוהה יותר ומחיר זול ב-25% לעומתן מחירן של מדפסות לייזר.

שיטת ההדפסה של ה-LED שונה מזו של הלייזר, המופעלת בעזרת עדשות ומראות שזזות כדי לסרוק את העמוד שורה אחר שורה. במדפסות LED רק התוף מסתובב, מה שהופך את עבודת המדפסת לשקטה יותר, עם מינימום חלקים זזים. לדברי דני גבירץ, מנכ"ל רשף פתרונות הדפסה, נציגת Brother בישראל, עד סוף השנה מדפסות ה-LED צפויות לתפוס כ-2% מהשוק.

למרות המזעור, מדובר עדיין במדפסת שתופסת מקום לא מועט, ולכן היא מתאימה יותר למגזר העסקי או לבעלי משרד קטן בבית. מחירה עומד על 1,200 עד 2,000 שקל, יקר משמעותית מרוב המדפסות המוצעות לשוק הפרטי.