רשת ml נערכת לכניסת H&M: תשקיע 8 מיליון שקל בשדרוג הסניפים

עד סוף 2012 תאחד ml את כל חנויות הגברים והנשים ■ אבי מלכה: "הבנו שצריך בידול ונשיק קולקציה סקסית"

רשת ml נערכת לכניסת H&M: הרשת תשקיע בשנה הקרובה 8 מיליון שקל בשדרוג ועיצוב מחדש של הסניפים, כחלק ממהלך כולל של מיצוב הרשת כרשת צעירה וסקסית. מיצוב זה יבוא לידי ביטוי גם בקולקציה החדשה ובקמפיין הפרסומי שילווה אותה.

"אנחנו מבינים שהשוק הולך להשתנות, שהולכת להיות יותר תחרות ושצריך לייצר בידול באופנה. עשינו מחקרים וגילינו שבתוך הזירה המאוד תחרותית של נשים במידות 42 פלוס אין אף רשת שחרטה על דגלה את הצעיר, הסקסי והאופנתי - ולשם אנחנו הולכים", אומר אבי מלכה, בעלי הרשת.

* זו היערכות מול השחקנים הבינלאומיים שנכנסים לארץ?

"זו היערכות מחדש מול השוק. אנחנו מבינים שבשוק של 2010 יש גם שחקנים בינלאומיים שיגבירו את התחרות גם בנישה הזאת. אנחנו רוצים להגדיר את עצמנו בצורה מאוד מדויקת למי אנחנו פונים בתוך הקטגוריה. גם הפרסום יהיה נועז וישרת את האסטרטגיה".

* מי המתחרים של ml?

"כל מי שמוכר מידה 42 פלוס, שזה כמעט כל הענף. קרייזי ליין, עונות, סבנטין, הוניגמן, דיסקרט, הגרה, ומי לא? אפילו קסטרו נכנסת לחבילה הזאת ומוכרת מידה 46. קסטרו לא חושבת על הנשים הגדולות מבחינת העיצוב, אבל גם היא שם".

רשת ml מונה כיום 88 סניפים: 48 סניפי נשים, 32 סניפי גברים ו-8 סניפים מעורבים. עד לסוף השנה הנוכחית יהפכו 8 מסניפי הגברים לסניפים מעורבים, ובנוסף לכך תפתח הרשת 4 סניפים מעורבים נוספים.

לדברי מלכה, בכוונת הרשת להשלים עד 2012 את הפיכת כל סניפי הרשת לסניפים מעורבים ולבטל למעשה את החנויות הנפרדות לנשים וגברים. "הבעיה היא מיקומים והצמדת חנויות באותו קניון, אבל זו בעיה שהולכת ונפתרת", אומר מלכה.

* מה זה יעשה למכירות שלכם?

"יגדיל אותן".

* המהלך יקטין את עלויות התפעול?

"במעט. זה יוזיל את שכר הדירה ויוריד את עלויות כוח-האדם בחנויות".