הפסידו כסף, הרוויחו רייטינג

למרות צפי להפסד של יותר מ-200 מיליון דולר בגין רכישת זכויות השידור, רשת ‏NBC‏ חגגה 24.4 מיליון צופים בארה"ב בממוצע לערב ממשחקי החורף האולימפיים בוונקובר

למרות צפי להפסד של יותר מ-200 מיליון דולר בגין רכישת זכויות השידור, רשת ‏NBC‏ הוכיחה שלפחות מבחינת רייטינג, אולימפיאדת החורף היתה שווה את ההשקעה. הרייטינג הממוצע שנמדד בארה"ב ב-17 הימים של התחרויות הסתכם ב-13.8%, ובסך הכל ראו מדי ערב 24.4 מיליון צופים בממוצע את המשחקים‏.

23% מהאנשים שצפו ב-17 הימים האחרונים בטלוויזיה בפריים-טיים (20:00-23:00) היו מכוונים על משחקי החורף. באותם 17 ימים לא הצליחו הרשתות המתחרות - ‏CBS‏, ‏ABC‏ ו-‏FOX‏ - להגיע ביחד (!) לכמות הצופים של ‏‏NBC‏ בפריים-טיים. גמר ההוקי קרח בין ארה"ב לקנדה (2-3 לקנדה) שנערך בשבת רשם 27.6 מיליון צופים בממוצע ורייטינג של 15.2%.

‏בקנדה הפך גמר ההוקי קרח לאירוע היסטורי: 16.6 מיליון צופים בממוצע ראו את המשחק, והפכו אותו למשדר הטלוויזיה הנצפה אי פעם בקנדה. בסך הכל צפו בשלבים מסוימים במשחק 26.5 מיליון קנדים, או 80% מהאוכלוסייה.