למרות צפי להפסד של יותר מ-200 מיליון דולר בגין רכישת זכויות השידור, רשת NBC הוכיחה שלפחות מבחינת רייטינג, אולימפיאדת החורף היתה שווה את ההשקעה. הרייטינג הממוצע שנמדד בארה"ב ב-17 הימים של התחרויות הסתכם ב-13.8%, ובסך הכל ראו מדי ערב 24.4 מיליון צופים בממוצע את המשחקים.
23% מהאנשים שצפו ב-17 הימים האחרונים בטלוויזיה בפריים-טיים (20:00-23:00) היו מכוונים על משחקי החורף. באותם 17 ימים לא הצליחו הרשתות המתחרות - CBS, ABC ו-FOX - להגיע ביחד (!) לכמות הצופים של NBC בפריים-טיים. גמר ההוקי קרח בין ארה"ב לקנדה (2-3 לקנדה) שנערך בשבת רשם 27.6 מיליון צופים בממוצע ורייטינג של 15.2%.
בקנדה הפך גמר ההוקי קרח לאירוע היסטורי: 16.6 מיליון צופים בממוצע ראו את המשחק, והפכו אותו למשדר הטלוויזיה הנצפה אי פעם בקנדה. בסך הכל צפו בשלבים מסוימים במשחק 26.5 מיליון קנדים, או 80% מהאוכלוסייה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.