איזו קבוצת ספורט בארה"ב מחוברת הכי חזק לאוכלוסיה המקומית שלה? מנתונים שמפרסם ה"ספורטס ביזנס ג'ורנל" עולה שקבוצת הבייסבול בוסטון רד-סוקס היא הקבוצה הכי נצפית בעונה האחרונה בתוך שוק הטלוויזיה המקומי שלה: בזמן משחקי הקבוצה הרייטינג הממוצע בתחנה המקומית NESN הוא הגבוה ביותר מבין 3 מהליגות הגדולות בארה"ב - NBA, MLB ו-NHL - עם רייטינג ממוצע של 9.46% (228 אלף בתי אב), השנייה אחריה היא קבוצת ה-NBA קליבלנד קבאלירס שמשיגה במדינת אוהיו 8.59% רייטינג.
מבחינת כמות צופים כוללת, ניו יורק יאנקיז היא הקבוצה הנצפית ביותר בארה"ב עם 346 אלף צופים בממוצע שצופים במשחקי הקבוצה בתחנת המקומית YES.
הלייקרס היא קבוצת ה-NBA שמושכת הכי הרבה צופים 200 אלף בממוצע למשחק בתחנה המקומית FS West. שארלוט בובקאטס, למרות עונה טובה, השיגה השנה 11 אלף בתי אב בלבד בממוצע לשידור טלוויזיה (הכי מעט ב-NBA). ניו ג'רזי נטס מושכת הכי מעט קהל ב-NBA מבחינת רייטינג (0.29% בתחנה המקומית YES). הקבוצה שהכי פחות מעניינת את האוכלוסיה המקומית בארה"ב היא פלורידה פנתרס מה-NHL, שהצליחה למשוך בעונה האחרונה 4,000 בתי אב בלבד בממוצע למשחק.
בשמונת שווקי הטלוויזיה הגדולים בארה"ב (ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקגו, פילדלפיה, דאלאס, סן פרנסיסקו, בוסטון, אטלנטה) יש העדפה ברורה לבייסבול: בשבעה מתוך שמונה השווקים האלו מעדיפים המקומיים לצפות בקבוצות הבייסבול, כאשר השוק בלוס אנג'לס הוא היחיד שעדיין מעדיף את קובי בראיינט והלייקרס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.