ITGI מדיקל מטפסת בבורסה: קיבלה אישור אירופי למוצר שלה

קיבלה את אישור ה-CE לסטנטים ייחודיים מתוצרתה לטיפול בחסימה של עורקים קטנים בגוף ■ המנכ"ל ישראל שרייבר: "האישור יקנה לחברה הזדמנות עסקית נוספת שתתווסף למכירות הסטנטים הקיימים"

חברת הביומד הישראלית ITGI מדיקל , העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של סטנטים חדשניים המכוסים ברקמה מן החי, דיווחה היום (ג') לבורסה כי קיבלה את האישור האירופי (CE) לסטנטים ייחודיים מתוצרתה לטיפול בחסימה של עורקים קטנים בגוף. בתגובה להודעה, המניה טיפסה במסחר בכ-10%, וכעת היא נסחרת בעלייה של 5%.

בכך, ITGI מדיקל מרחיבה את קו המוצרים שלה בסדרת סטנטים חדשה המונה כ-8 סטנטים חדשים, המצטרפים לשלוש סדרות סטנטים קיימות במידות בעלות קטרים גדולים יותר. הסטנטים שמפתחת החברה יאפשרו טיפול בחסימה בעורקים צדדים או עורקי המוח.

הכניסה של ITGI מדיקל לייצור סטנטים בקוטר של שניים וחצי מילימטר היא צעד אסטרטגי נוסף של החברה לקראת כניסתה לתחום הנוירולוגי. בפברואר החברה קיבלה הזמנה בהיקף של כמיליון דולר לאלף סטנטים שישמשו 20 בתי חולים בישראל ובאירופה. לאחרונה הודיעה החברה גם על הסכם בהיקף של 900 אלף דולר להפצת הסטנטים שלה בקוריאה הדרומית.

מנכ"ל ITGI מדיקל, ישראל שרייבר, מציין כי "חברת ITGI מדיקל ממשיכה להרחיב את סדרת הסטנטים שלה כחלק מחזון החברה לייצר ולשווק קבוצת סטנטים שלמה המכוסים ברקמה מן החי לשימושים ואינדיקציות רבות ומצילות חיים. החברה תמשיך ותפעל לקבלת אישורים רגולטורים לשיווק הסטנטים לאינדיקציות נוספות. אישור ה-CE יקנה לחברה הזדמנות עסקית נוספת שתתווסף למכירות הסטנטים הקיימים".