לא רק בפייסבוק: דיגיטל סקי הרוסית לא שוללת השקעה בטוויטר

חברת השקעות הטכנולוגיה הרוסית דיגיטל סקיי DST, שהשקיעה בשנה שעברה 300 מיליון דולר בפייסבוק, מתכוונת לבצע השקעות בעשרות חברות טכנולוגיה מובילות

חברת השקעות הטכנולוגיה הרוסית דיגיטל סקיי DST, שהשקיעה בשנה שעברה 300 מיליון דולר בפייסבוק, מתכוונת לבצע השקעות בעשרות חברות טכנולוגיה מובילות. כך אמר מנכ"ל דיגיטל סקיי, יורי מילנר, בראיון ל"סאנדיי טלגרף".

לדברי מילנר, החברה הכינה מראש מלאי של יותר ממיליארד דולר כדי לממש את השקעותיה העתידיות, וכבר בימים אלו היא בוחנת מספר אפשרויות השקעה באסיה, אוסטרליה ובריטניה. העיתון ציין כי מילנר סירב לנקוב בשמות החברות שנמצאות על הכוונת של דיגיטל סקיי, אך הוסיף כי לא שלל את האפשרות שהחברה תשקיע באתר המיקרו-בלוגינג הפופולרי טוויטר.

"כמה עשרות חברות נמצאות תחת מעקב שלנו", אמר מילנר, אך סייג ואמר כי "אחרי הכל, כשאתה עוסק בהשקעות בחברות מבוססות בתחום האינטרנט, מספר האופציות הוא מוגבל".

דיגיטל סקיי השקיעה גם באתר המסחר המקוון Groupon ובמפתחת המשחקים המקוונים החברתיים זינגה, שמפיצה את מוצריה, הכוללים את המשחק הפופולרי פארמוויל, באמצעות פייסבוק ומייספייס.

בסוף אפריל השלימה DST את רכישת תוכנת המסרים המיידים ICQ מידי AOL תמורת 187.5 מיליון דולר, לאחר שגברה בהצעתה על החברות הרוסיות ProfMedia ו-Tencent.