קומבינה (אבל מייד אין אמריקה)

סטן קרונקי יעביר את הבעלות על דנבר נאגטס (NBA) וקולורדו אבלאנש (NHL) לבנו ג'וש, כדי לעקוף את חוקי ה-NFL ולהשלים את רכישת קבוצת הפוטבול סט לואיס ראמס; ה-NBA אישרה העברת הוויזארדס לטד לאונסיס

סטן קרונקי הודיע כי יעביר את הבעלות על קבוצת ה-NBA דנבר נאגטס ועל קבוצת ה-NHL קולורדו אבלאנש לבנו הצעיר ג'וש, בכדי שיוכל להשלים את הרכישה של קבוצת ה-NFL סט לואיס ראמס. המטרה של התרגיל היא לעקוף את חוקי ה-NFL שלא מתירים בעלות על קבוצה מקצוענית נוספת במקביל להחזקת קבוצת פוטבול.

קרונקי נחשב לאחד מטייקוני הספורט הגדולים בארה"ב. הוא מחזיק בשליטה על הנאגטס והאבלאנש, ועד לאחרונה החזיק גם בבעלת על 40% מהראמס. בין היתר הוא מחזיק גם ב-29.9% מניות של קבוצת הכדורגל האנגלית ארסנל. לפני כחודשיים החליט קרונקי לממש את האופציה שהיתה לו לרכוש את יתרת האחוזים של הראמס, ולהפוך למעשה לבעל השליטה בפרנצ'ייז. המכשול העיקרי לסיום העסקה, מבחינת חוקי ה-NFL, היה הבעלות הצולבת של קרונקי על קבוצות ה-NHL וה-NBA.

המשמעות הנוספת של העסקה היא שקרונקי, ככל הנראה, החליט לוותר בשלב זה על הרכישה של ארסנל.

רשמי: הוויזארדס עברו ידיים

אתמול (ג') גם אישרה הנהלת ה-NBA את העברת הבעלות של וושינגטון וויזארדס לידיו של טד לאונסיס. לאונסיס רכש את הקבוצה מידיה של משפחת פולין, וגם הוא הופך לאחד מהכוחות הגדולים בספורט האמריקני עם בעלות על קבוצת ה-NHL וושינגטון קאפיטלס וקבוצת ה-WNBA וושינגטון מיסטיקס.