קמפיין "שונאים פרסומות? צפרו!" הוא של אתר הברנז'ה ICE

מאחורי הקמפיין עומדת חברת האינטראקטיב טוויסטד ■ ביום א' ישיק האתר את הגל השני של הקמפיין תחת הסיסמה: "שונאים פרסומות? אתם לא מעניינים אותנו. ICE החדש - לאנשים שחיים פרסום, מדיה ואינטרנט"

‎‎השבוע עלה לאוויר קמפיין מסתורי שכלל שילוט חוצות תחת הכותרת "שונאים פרסומות? צפרו!". הקמפיין הופיע גם ברדיו המקומי, בתשדירים שקראו לאנשים "לצפור מכל הלב" אם הם שונאים פרסומות. בנוסף עלו באנרים שהובילו לעמוד פייסבוק ייעודי - "גם אני שונא פרסומות", בו הועלו מדי יום תכנים שונים ומתיחות.

במקביל, במהלך השבוע התקשרה לפרסומאים בכירים רבים בישראל - בהם אייל חומסקי, ספי שקד, אילון זרמון ועוד - אישה מבוגרת וטורדנית בשם דרורה נגיד-פרל, והטרידה אותם עם שאלות לגבי הקמפיין, תוך שהיא שואלת אם הם אחראים לו ו/או מציינת כי הצפירות מפריעות לה (במקרים מסוימים היא הזדהתה ככתבת מקומון).

את השיחות עם כל הפרסומאים הקליטה אותה "גברת פרל" והעלתה לעמוד קבוצת הפייסבוק של הקמפיין:

http://www.facebook.com/group.php?gid=124116397618634

ל"גלובס" נודע כי את "פתרון" הקמפיין, שיגלה כי הוא בעצם לאתר הברנז'ה המחודש "ICE", ישיק האתר ביום א' הקרוב בגל השני של הקמפיין, תחת הסיסמה: "שונאים פרסומות? אתם לא מעניינים אותנו. ICE החדש - לאנשים שחיים פרסום, מדיה ואינטרנט".

מאחורי הקמפיין עומדת חברת האינטראקטיב טוויסטד של אלון מוליאן וקרן פרידמן, שניהלה עבור ICE את הקמפיין, וביצעה בשנה האחרונה קמפיינים פרובוקטיביים ומחוללי שיחה דומים לחברות רבות.

אתר ICE קיים משנת 1999 ומספק חדשות בנושאי פרסום, מדיה, שואו-ביז ואינטרנט. בסוף 2009 נרכש האתר מחברת יובל סיגלר תקשורת על-ידי קבוצת קו מנחה.

ביום ראשון הקרוב יושק האתר החדש, הכולל כלים אינטרנטיים חדשים לעוסקים בתחום, מדור רכילות, תוכן מורחב ועוד.

צוות ההקמה של אתר ICE החדש הורכב מהפרסומאי והיועץ רפי צרפתי, היועץ לאסטרטגיה שיווקית יובל לב (שגם תרם את קולו לקמפיין הרדיו), ומנהל התוכן בקבוצת קו מנחה, אורי רודריגז-גרסיא.