נוקיה 7230 - למי שלא נסחף אחרי הטלפונים החכמים

התחרות בין חברות הסלולר והיבואנים הרשמיים לבין החנויות הפרטיות מתחזקת ויש כבר לא מעט מכשירים שיוצאים שם הרבה לפני הייבוא הרשמי ■ הסלולרי של נוקיה הוא חביב מאוד, מוצלח ויחסית פשוט

התחרות בין חברות הסלולר והיבואנים הרשמיים לבין החנויות הפרטיות מתחזקת ויש כבר לא מעט מכשירים שיוצאים שם הרבה לפני הייבוא הרשמי. לפני מספר שבועות החלה רשת hMobile למכור את הנוקיה 7230, שככל הנראה יגיע גם מתישהו למפעילות הסלולריות. זו לא הפעם הראשונה שהרשת הפרטית מקדימה את יורוקום - היבואנית הרשמית של נוקיה - בהשקת מכשיר, והדבר נעשה לפני מספר חודשים עם הנוקיה 5230.

עיצוב: ה-7230 הוא מכשיר דור שלישי במראה סליידר עם קימורים עגולים בצדדים, שנפתח בקלות עם האגודל וכפתורים נוחים לשימוש. המכשיר עשוי בעיקר מפלסטיק, שאולי לא נותן תחושה זולה, אבל יש לנו תחושה שהמסך לא יאריך ימים במקרה של נפילות.

נוקיה 7230
 נוקיה 7230

ממשק: המכשיר פועל על מערכת ההפעלה מסדרה 40 הפשוטה והמוכרת של נוקיה, ולא על הסימביאן הנפוצה היום בטלפונים חכמים מתוצרת החברה. מלבד זה, למכשיר יש אופציה להגדיל פונטים בחלק מהשימושים כמו בהודעות SMS והוא גם פועל בטכנולוגיית דור 3, המאפשרת לגלוש במהירות טובה יותר מדור 2.5 בעת שימוש בדפדפן המאוד פשוט של המכשיר או בעת הורדת אפליקציות מחנות ה-OVI של נוקיה.

יכולות נוספות: תמיכה בכרטיסי זיכרון עד 16 ג'יגה, כרטיס 2 ג'יגה מצורף לערכה ובלוטות' סטריאופוני.

מצלמה: 3.2 מגה פיקסל באיכות נמוכה.

בשורה התחתונה: טלפון חביב מאוד של נוקיה, שמתאים למי שלא נסחף לעולם הטלפונים החכמים.

מחיר: 1,050 שקל ב-hMobile.

ציון: 8.