קריימר:2011 מתחילה בוול סטריט בשבוע הבא - הזדמנות לרווח

"הדבר היחיד שיעניין מנהלי ההשקעות עכשיו הוא תחזיות הרווח עבור 2011, הדבר הופך הרבה מניות לזולות" ■ "2011 נמצאת ממש מעבר לפינה, אז אם אתם יכולים לספוג עכשיו קצת יותר כאב - 2011 תיצור עבורכם רווח רציני"

"ביום שני הבא, הראשון בחודש אוגוסט, נחגוג את ראש השנה בוול סטריט", כך אמר גורו המניות ג'ים קריימר ביום חמישי במהלך תוכניותו Mad Money המשודרת בערוץ CNBC. "ברגע שמנהלי ההשקעות יתלשו את הדף של חודש יולי ויעברו לאוגוסט, הם יפסיקו לחשוב על 2010 ויתמקדו בתכנון לשנה הבאה", הסביר. "אלה חדשות טובות עבור שוק המניות".

קריימר ציין כי מנהלי תיקי ההשקעות צפויים לסכם שנה זו בספריהם. "אנחנו נשמע הרבה פחות, אם בכלל, על מה צפויות החברות לעשות בשנת 2010. הדבר היחיד שיעניין הוא תחזיות הרווח עבור 2011, הדבר אשר אמור כעת להפוך הרבה מניות לזולות וכדאיות לרכישה".

אז באילו חברת אפקט "ראש השנה" צפוי לבוא לידי ביטוי? קריימר נותן את מניית בואינג כדוגמא טובה. "החברה ספגה מכה קשה לאחר שדיווחה על רבעון מאכזב ביום רביעי האחרון, למרות זאת מנהלי ההשקעות יודעים כי בשנה הבאה היא צפויה להניב רווחים הרבה יותר טובים. ומכיוון ששנת 2011 מתחילה בעולם שלהם ביום שני, לא אתפלא אם הם כבר יתחילו להעלות התחזיות שלהם", אמר קריימר.

מנהלי ההשקעות יודעים כי שנת 2011 כבר נמצאת מעבר לפינה. הם לא רוצים לפספס את ההזדמניות. "תזכרו את המילים שלי, ככל שמניית בואינג תרד מעכשיו עד 2011, היא תמצא רוכשים ככרית נחיתה בגלל אפקט לוח השנה".

לסיכום, קריימר חזר והדגיש: "שנת 2011 נמצאת ממש מעבר לפינה, אז אם אתם יכולים לספוג עכשיו קצת יותר כאב - לדעתי, 2011 תיצור עבורכם רווח רציני".