בזכות שירותי התוכן: גידול של 15% בשורה התחתונה של פלאפון

הכנסות החברה עלו ב-6% והסתכמו ב-1.429 מיליארד שקל ■ בסוף הרבעון חצתה פלאפון את רף מיליון המנויים ברשת החדשה ■ שירותי התוכן והערך המוסף כבשו 23% מסך ההכנסות בשוק הסלולר

חברת פלאפון מקבוצת בזק דיווחה היום (ב') על תוצאותיה לרבעון השני של 2010, שהתאפיין בגידול הן בשורה העליונה והן בזו התחתונה.

החברה, בניהולו של גיל שרון, רשמה תוצאות שיא רבעוניות, כשהכנסותיה עלו ב-6% והסתכמו ב-1.429 מיליארד שקל. הרווח הנקי גדל בשיעור גדול אף יותר של 15% והגיע ל-267 מיליון שקל.

בפלאפון מייחסים את הגידול לעלייה שנרשמה בהכנסות משירותי ערך מוסף ושירותי תוכן, אשר היוו ברבעון החולף לא פחות מ-23% מסך הכנסותיה של החברה משירותי סלולר. עלייה משמעותית נוספת נרשמה גם בהכנסות משירותי נדידה לחו"ל ברשת החדשה של החברה.

גידול נוסף בהכנסות ניתן לייחס לעלייה שנרשמה במספר דקות השימוש החודשי הממוצע ללקוח, שעלה ב-19 דקות והסתכם ב-348 דקות שיחה - לעומת 329 ברבעון המקביל בשנה שעברה.

בפלאפון מדווחים עוד כי מספר המנויים לרשת החדשה, High Speed GSM, חצה בסוף הרבעון לראשונה את רף מיליון המשתמשים, וכיום 1.05 מיליון איש מנויים על רשת זו. סך המנויים הפעילים בפלאפון עמד בתום הרבעון על 2.807 מיליון מנויים.

במושגי מחצית, פלאפון רשמה צמיחה של 14% ברווח הנקי לסכום של 526 מיליון שקל, לעומת 463 מיליון בשנה שעברה וגידול של 8% בהכנסות.