צעירה בת 18 מכרה את בתוליה באינטרנט ב-1.2 מיליון שקל

"לא מדובר בסכום כל-כך גדול ביחס לתמורה שהוא נותן, בהתחשב בכך שחצי מזה יילך למסים, אבל זה יספיק כדי לכסות את החובות שלנו לגמרי", סיפרה הצעירה מהונגריה, שמשפחתה נקלעה לחובות

משבר האשראי באירופה נותן את אותותיו גם בסיפורים האנושיים הקטנים, והפעם הוא גרם לצעירה בת 18 מהונגריה לעשות צעד שאולי התחיל בציפיות נמוכות, אבל הפך אותה ואת משפחתה למיליונריות - לפחות אם מתרגמים את התמורה שקיבלו לשקלים.

ומה הסחורה שנמכרה ב-1.2 מיליון שקל, או, ליתר דיוק, ב-200 אלף ליש"ט? ובכן, הפעם מדובר בלא פחות מאשר בתוליה של הצעירה. המכירה התחילה ב-ebay, אבל משהצעירה הבינה את הפוטנציאל הגלום בה, מינפה אותה לפלטפורמות אחרות ופתחה אתר ייעודי באינטרנט.

"למשפחה שלי יש חובות, והיא לא יכולה להרשות לעצמה לשלם את שכר הלימוד שלי. אמא שלי לוותה הרבה כסף בפרנקים שווייצריים, אבל בגלל משבר האשראי וצניחת המטבע ההונגרי, הפורינט, היא לא יכלה להחזיר את הכסף", סיפרה הצעירה היצירתית, שחולמת על לימודי רפואה ומוכנה לעשות הכל למען משפחתה. "עמדנו לאבד את הבית שלנו ולחיות ברחוב".

עוד אמרה הצעירה: "לא מדובר בסכום כל-כך גדול ביחס לתמורה שהוא נותן, בהתחשב בכך שחצי מזה יילך למסים, אבל זה יספיק כדי לכסות את החובות שלנו לגמרי".

הצעירה סיפרה כי יצרה קשר עם שני מועמדים אחרונים לזכייה, אחד מהם אירי והשני בריטי. "שניהם רצו שאני אסע אליהם, ושניהם רצו להתחתן איתי ולדאוג לי ולמשפחה שלי. אבל אני לא חושבת שאני עדיין מוכנה לזה, בשבילי מדובר בקטע חד-פעמי", סיפרה.

הצעירה עומדת לטוס לבריטניה, אל הקונה שבו בחרה, כדי לממש את ה"זכייה". לדבריה, אותו בחור "גילה אהדה רבה כלפי המטרה שלה".