ההתאוששות בשוק המחשבים האישיים (PC) בישראל נמשכת: חברת המחקר IDC סיכמה את נתוני הרבעון השני לפיו 241 אלף מחשבים נמכרו בישראל, צמיחה של 5.5% לעומת הרבעון המקביל של 2009. עם זאת, במונחים כספיים עדיין מדובר בירידה קלה של כ-1% ל-187 מיליון דולר.
על-פי נתוני IDC, מה שהניע את הצמיחה היא מכירת המחשבים הניידים, שעלתה בשיעור של 30% משנה לשנה לסך של 138 אלף יחידות. זאת, לעומת ירידה של 15% במכירות מחשבים נייחים לסך של 100 אלף יחידות בלבד. ההובלה של המכירות בישראל נשארה בידי HP עם 22% מהשוק, ולאחר מכן לנובו עם 14% ודל עם 11%.
בסקטור המחשבים הניידים מובילה HP עם 18.5% ואחריה לנובו עם 16%. את השינוי הבולט במיקום בשוק בעקבות גאות במכירות הניידים השיגו דל עם קפיצה של 140% בהיקף היחידות שנמכרו, מה שהביא אותה לנתח שוק של 12.5% מסך המכירות ולזינוק למקום השלישי בדירוג. אסוס רשמה זינוק של 380% והיא חולקת את המקום הרביעי עם אייסר, כשלכל אחת יש נתח של 10.8% מהשוק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.