HOT האריכה את החוזה עם ערוץ הספורט עד 2013

חברת הכבלים הותירה את תנאי ההתקשרות עם הערוץ ללא שינוי ■ לאחרונה מנהלת HOT שיחות עם אתר האינטרנט ONE להעלאת ערוץ ספורט בטלוויזיה במתכונת מצומצמת

חברת הכבלים HOT האריכה את החוזה עם ערוץ הספורט ב-3 שנים. ל"גלובס" נודע כי בניגוד למגמה בחברה בימים אלה, לא חל כל שינוי בתנאי ההתקשרות עם הערוץ, והחוזה אף הוארך עד לשנת 2013, חרף העובדה שאופציית ההארכה שעמדה בפניו היתה עד לשנת 2012 בלבד. גובה העסקה מגיע לעשרות מיליוני שקלים.

במסגרת ההסכם תמשיך חברת שידורי הספורט להעלות את 6 ערוציה, ובכללם ערוץ ה-HD והערוץ האינטראקטיבי, למנויי הכבלים. החוזה מול חברת הלוויין yes צפוי להימשך אף לזמן ארוך יותר.

לפני כשנתיים זכה ערוץ הספורט במכרז שערכה חברת הכבלים להפקת ערוץ ספורט פתוח. בעקבות המכרז חתמו הצדדים על הסכם לשנתיים עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות.

בחודשים האחרונים התקיים משא-ומתן אינטנסיבי בין הצדדים, במהלכו אף איים ערוץ הספורט להפסיק את ההתקשרות עם החברה. בסופו של דבר ההבנה היתה כי תנאי ההתקשרות יישארו כפי שהיו בשנים האחרונות.

בתוך כך, נודע כי בחברת הכבלים מנהלים משא-ומתן עם אתר האינטרנט ONE להעלאת ערוץ ספורט מצומצם במסגרתו. האתר נמצא בשליטה משותפת של קבוצת "ידיעות אחרונות", מבעלי השליטה ב-HOT.

אתר ONE, שהצהיר לא אחת על שאיפותיו בתחום הטלוויזיה, רכש באחרונה את זכויות הטלוויזיה לליגת העל לנשים בכדורסל.