ערוץ הטלוויזיה של ONE יפעל בשלב ראשון 12 שעות ביממה

מועצת הכבלים והלוויין לא צפויה למנוע מ-‏ONE‏ את הקמת הערוץ, בעיקר על רקע העובדה כי מדובר בערוץ שאמור להיות על-פי הגדרה חינמי

ערוץ הטלוויזיה של ‏ONE‏ מתכוון לשדר בתקופה הראשונה להפעלתו 12 שעות ביממה, החל מ-13:00 בצהריים מדי יום. כך עולה מהבקשה שהגישה חברת הכבלים ‏HOT‏ למועצת הכבלים והלוויין.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", אתר ‏ONE‏ סיכם בשלב זה עם חברתHOT ‎‏ על השקת ערוץ טלוויזיה חינמי שצפוי לעלות באמצע חודש אוקטובר. במפרט שהגישה חברת הכבלים מדובר על ערוץ שיעסוק בענפי ספורט קטנים, יכיל רצועות של עדכונים שוטפים מהנעשה בקבוצות בארץ ובספורט הישראלי, יסקר מסיבות עיתונאים, יכיל ראיונות וכתבות, ובנוסף יעביר בשידור ישיר תוכניות ספורט ואקטואליה, תוכניות אולפן, ותוכניות מגזין מהעולם. הערוץ גם ישדר שידורים ישירים מליגת העל לנשים בכדורסל.

‏על-פי הערכות, מועצת הכבלים והלוויין לא צפויה למנוע מ-‏ONE‏ את הקמת הערוץ, בעיקר על רקע העובדה כי מדובר בערוץ שאמור להיות על-פי הגדרה חינמי. המועצה תקיים שימוע ציבורי לפני העלאת הערוץ.

עם זאת, במועצת הכבלים והלוויין אמרו כי בהחלטה אם לאשר את הערוץ תיבחן הסוגיה של השפעת הערוץ על שוק זכויות השידור, והאם "העלאת ערוץ ספורט נוסף צפויה לגרום לטלטלה במחירי השוק".