EA תרכוש את החברה שמפיצה את Angry Birds ב-20 מיליון ד'

פרטי העסקה לא נחשפו, אך היא הצליחה לעורר באזז, לאחר שפורסם בטעות כי EA רכשה את מפתחת Angry Birds, חברת Rovio הפינית, ולא את המפיצה

חברת המשחקים אלקטרוניק ארטס (EA) תרכוש את מפיצת המשחק הפופולרי, Angry Birds, ב-20 מיליון דולר. חברת Chillingo עוסקת בהפצת משחקים לטלפונים סלולריים, כשחלק גדול מפעילותה נעשה באמצעות חנות האפליקציות של אפל. פרטי העסקה לא נחשפו, אך היא הצליחה לעורר באזז, לאחר שסוכנות הידיעות "רויטרס" פרסמה בטעות כי EA רכשה את מפתחת Angry Birds, חברת Rovio הפינית, ולא את המפיצה.

ב-Rovio התעצבנו על הידיעה ב"רויטרס" ובציוץ שפרסמו בטוויטר הבהירו כי הם לא נרכשו.

המטרה של EA בעסקה הזו הוא להמשיך להעמיק את עסקיה בעולם הרשתות החברתיות ומשחקי הסלולר. בחודש נובמבר 2009, רכשה EA את PlayFish , המפתחת משחקים לרשתות חברתיות ולסלולר תמורת 400 מיליון דולר.

עלילת המשחק Angry Birds מתמקדת בהעפת ציפורים שצריכות לרסק מבנים בהם נמצאים חזירים, שחטפו את ביצי הגוזלים שלהן. המשחק ממכר ומצליח, והוא אחת האפליקציות בתשלום הנמכרות ביותר במדינות רבות. לאחרונה הוא אף הגיע לפלטפורמת האנדרואיד של גוגל, לאחר שהיה קיים לאייפון ולמכשירי המגע של נוקיה. ב-Rovio ציינו כי נרשמו יותר מ-2 מיליון הורדות אנדרואיד ביומיים הראשונים להשקה.