פלאפון סוגרת את החנות בנתב"ג: רוב הלקוחות עברו לדור 3

לקוחות הרשת הישנה של פלאפון יוכלו להמשיך לשכור מכשירי GSM לחו"ל או לשדרג את מכשירם למכשיר דור 3 בכל אחת מנקודות השירות הסמוכות לביתם

תם עידן בחברת פלאפון. לאחר 10 שנים של פעילות בנתב"ג החליטה חברת פלאפון לסיים את ההתקשרות עם רשות שדות-התעופה ולסגור את נקודת השכרת המכשירים שלה.

ל"גלובס" נודע כי בסוף אוקטובר יסתיים חוזה ההתקשרות של פלאפון עם רשות שדות-התעופה בנתב"ג, והחל ב-1 בנובמבר פלאפון תפסיק להשכיר מכשירי דור שלישי (UMTS) בנתב"ג ללקוחות הרשת הישנה (ה-CDMA) היוצאים לחו"ל.

בעבר נאלצו לקוחות הרשת הישנה של פלאפון להחליף את מכשירם בשדה-התעופה לפני נסיעתם לחו"ל, וזאת בגלל היעדר יכולת טכנולוגית לקבל שירותי נדידה ברשת ה-GSM באירופה.

לפני כשנתיים עברה פלאפון לטכנולוגיית HSPA (שדרוג של ה-GSM), והקימה רשת שמאפשרת נדידה בינלאומית. כיום לרוב לקוחות החברה היוצאים לחו"ל יש מכשירים המאפשרים נדידה בינלאומית, ולכן אין עוד צורך בקיום הדוכן בשדה-התעופה.

דוברת פלאפון אישרה את הידיעה ומסרה כי לקוחות הרשת הישנה של פלאפון יוכלו להמשיך לשכור מכשירי GSM לחו"ל או לשדרג את מכשירם למכשיר דור שלישי בכל אחת מנקודות השירות הסמוכות לביתם, וכי הודעה בנושא נשלחה ללקוחות החברה.