בן סילברמן חושף: מי יחליף את הבוס סטיב קארל ב"המשרד"?

קשה למצוא סדרה שהפכה לקאלט של שוק העבודה כה מהר ובכזו עוצמה כמו "המשרד" ■ בראיון בלעדי ל"גלובס" חושף המפיק את מה שעולם הבידור האמריקני מנסה לחשוף בשנה האחרונה

קשה למצוא סדרה שהפכה לקאלט של שוק העבודה כל-כך מהר, כל-כך באפקטיביות ובכזו עוצמה כמו "המשרד". בראיון בלעדי ל"גלובס" חושף בן סילברמן, המפיק של סדרת הלהיט, את מה שעולם הבידור האמריקני מנסה לחשוף בשנה האחרונה - דמותו של סטיב קארל, "מייקל סקוט", לא תוחלף בבוס קבוע אחר.

לדברי סילברמן, את החלל שיותיר קארל, שהודיע על עזיבתו את התוכנית, ימלאו שחקנים אורחים מתחלפים לעיתים תכופות.

"זה לא יהיה בוס אחד", אמר סילברמן, שצפוי להגיע לישראל על מנת להשתתף בכנס הישראלי השנתי לקרנות הון סיכון ויזמים בתעשיות ההיי-טק ומדעי החיים, בשיתוף "ארנסט אנד יאנג" ו"גלובס", שייערך בשבוע הבא.

סילברמן, העומד בראש ענקית התקשורת "אלקטוס" ושימש בעברו כראש רשת הטלוויזיה האמריקנית NBC, הוא המפיק בפועל של "המשרד" ונחשב למי שאימץ לארה"ב את הסדרה, הבריטית במקורה.

סילברמן אמר ל"גלובס": "יש לנו אפשרויות רבות (להחלפתו של קארל - ל"א), אבל אנחנו מאמינים כי הקאסט הנוכחי מספיק חזק בכדי להחזיק את הסדרה, כך שלא תזוזה רבה. יהיו אפשרויות רבות, יהיו הפתעות, והמעריצים יהיו מרוצים. יבואו אנשים שונים שיתחלפו, ונשחק עם זה בצורה מעניינת, אתם תראו".

הראיון המלא עם סילברמן יתפרסם בראשית השבוע הבא ב"גלובס".