בוקסי מיישרת קו עם הולו; זינגה פופולרית יותר ממיקרוסופט

הסטארט-אפ הישראלי השיק את ממיר המדיה שלו Boxee Box - יימכר ב-199 דולר ■ בעזרת StartupFollower תוכלו לקבל עדכוני חדשות על חברות הסטארט-אפ שמעניינות אתכם

הסטארט-אפ הישראלי Boxee, שמפתח טכנולוגיה לחיבור בין הטלוויזיה למחשב, השיק אתמול בערב (ד') את ממיר המדיה שלו - Boxee Box - באירוע בניו-יורק. הממיר יימכר ב-199 דולר. באירוע הכריזו היזמים על שירותי התוכן החדשים שבהם הממיר תומך - Hulu Plus (מיזם אינטרנט שמציע תוכן פרימיום טלוויזיוני בתשלום), ושירות הווידיאו בתשלום נטפליקס. בוקסי נלחמה תקופה ארוכה עם הולו על הזכות למשוך תכנים ולהזרימם חינם, אך מתיישרת כעת עם הטרנד האינטרנטי של תוכן וידיאו בתשלום. אבנר רונן - המנכ"ל, תום סלע, עידן כהן, גדעון קזין ורועי וולקן, הקימו את בוקסי ב-2007.

זינגה פופולרית יותר ממיקרוסופט

שירות חדש בשם StartupFollower מאפשר למשתמשים לסמן את חברות הסטארט-אפ שמעניינות אותם, ולקבל עליהן עדכוני חדשות מהבלוג הטכנולוגי TechCrunch.

מהממצאים הראשונים המתבססים על יותר מ-3,000 בקשות של משתמשים, התגלה כי החברה שהכי הרבה משתמשים רוצים להישאר מעודכנים לגביה היא פייסבוק. בעשירייה הראשונה של הדירוג נמצאים שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר; הרשת הסלולרית מבוססת המיקום פורסקוור וענקית החיפוש גוגל. ענקית המשחקים החברתיים זינגה, דורגה במקום התשיעי, בעוד שענקית התוכנה מיקרוסופט דורגה במקום ה-26.

מחוז טרייסטה באיטליה מנסה למגנט טכנולוגיה ישראלית

ההיי-טק הישראלי רגיל לכך שמדינות בארה"ב מתנסות למשוך את החברות המקומיות, אבל מגיעות לכאן גם הצעות מאירופה ומהמזרח שעשויות להיות אטרקטיביות. כך, ביקרה לאחרונה בארץ משלחת מלשכת המסחר של מחוז טרייסטה שבצפון מזרח איטליה, והציעה חבילת הטבות לחברות היי-טק ישראליות שיתמקמו במחוז. לדברי גאיה מולכו, מנכ"לית לשכת המסחר ישראל-איטליה, "סך התקציב העומד לרשות המחוז למטרות פיתוח חדשנות, מו"פ, העברת טכנולוגיות ויזמות, הוא 138 מיליון אירו".