הערכות: סוני אריקסון תחשוף השבוע פלייסטיישן-פון

בסוף השבוע עלה לרשת סרטון וידיאו בצילום ביתי שמראה את המכשיר שככל הנראה יושק תחת השם Zeus Z1 ושישלב את יכולות המשחק של מותג פלייסטיישן של סוני

הציפייה למכשיר טלפון מבית סוני-אריקסון, שישלב את יכולות המשחק של מותג פלייסטיישן של סוני היא רבה. כבר תקופה ארוכה שהבלוגים הטכנולוגיים מתעסקים בנושא ומפרסמים תמונות כביכול של המכשיר העתידי.

בסוף השבוע עלה לרשת סרטון וידיאו בצילום ביתי שמראה את המכשיר שככל הנראה, יושק תחת השם Zeus Z1. (לצפייה בסרטון ב-YouTube לחצו כאן)

הסרטון מראה מכשיר שדומה לקונסולה הניידת של סוני, PSP, הכולל מקלדת נשלפת שמכילה בתוכה כפתורי משחק. על-פי הערכות, הטלפון יפעל על מערכת ההפעלה של גוגל, אנדרואיד, בגרסה 2.3. בסרטון אפשר לראות אייקון עם שם המותג פלייסטיישן, שיאפשר את חוויית המשחקים המוכרת במכשיר הזה. מצד שני, הטלפון בסרטון גדול וייתכן שגם כבד.

המהלך של סוני-אריקסון להיכנס לתחום המשחקים בסלולר מתבקש, לאחר שבשנה האחרונה החברה לא הציגה טלפונים שהם להיטים צרכניים. כמו-כן, נראה שהחברה מיצתה את שתי הקטגוריות בהן היא התמקדה עד כה - מוזיקה וצילום - לאור העובדה שיצרניות אחרות מציגות מוצרים טובים בקטגוריות אלה.

ההכרזה על המכשיר צפויה להיות כבר השבוע, ייתכן שביום חמישי הקרוב. באחד האתרים אף הוצגה הזמנה הכוללת בתוכה את האייקונים מהשלט של סוני פלייסטיישן, כולל אייקון של טלפון. ההזמנה, שמתייחסת לאירוע שיתרחש בצרפת, עדיין לא אושרה כאמיתית, אבל אם אכן אירוע כזה יתקיים, זהו תכנון מצוין מבחינת סוני-אריקסון, שתוכל למכור את המכשיר לפני חג המולד.

סוני הייטק סלולר
 סוני הייטק סלולר