"עוברים מחוכמת ההמונים לחוכמת החברים שלך"

דן רוז, האחראי על שיתופי-הפעולה ושיווק הפלטפורמות בפייסבוק בכנס DLD: "אם יש מודעה שמקושרת לפנים של חבר שלך, המודעות אליה מזנקת ב-70%" ■ לכל הידיעות מכנס DLD

דן רוז, האחראי על שיתופי הפעולה ושיווק הפלטפורמות בפייסבוק, דיבר בכנס DLD על אסטרטגיות הפרסום והשיווק של הרשת החברתית הגדולה בעולם. "גילינו שאם יש מודעה שמקושרת לפנים של חבר שלך, המודעות שלך אליה מזנקת ב-70%. יש כיום 2.5 מיליון אתרים ומפתחים חיצוניים שעובדים בשיתוף פעולה עם פייסבוק, זינגה היא אולי המפורסמת והגדולה בהם. האינטרנט בעיצומו של שינוי, מרשת של מידע לרשת החברתית, מחוכמת ההמונים לחוכמת החברים שלך".

רוז הוסיף: "כשהמשתמשים יוצרים מעורבות עם חבריהם ומבלים יותר בפייסבוק, זה מגביר את האפשרויות למפרסמים שלנו. לחברה כמו זינגה, פלטפורמה כמו פייסבוק היא פלטפורמת הפרסום הטובה ביותר בעולם, כי הם מייצרים משחקים חברתיים. לכן, הם גם שותף שמביא לנו המון דפים נצפים וגם המפרסם הגדול ביותר שלנו".

רוז התייחס גם לסגנון הניהול של מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, שנחשב ריכוזי מאוד: "אני בחברה ארבע וחצי שנים. אני שמח שחברה יש מנכ"ל שהוא גם מייסד, למארק יש פוקוס שאין לאחרים. הוא ממשיך לנהל את פייסבוק בצורה זהה לדרך שניהל אותה כשהיינו 100 עובדים בלבד".