"לארי פייג', סרגיי ברין ואריק שמידט ימשיכו להוביל את גוגל"

סגנית נשיא גוגל למוצרי חיפוש וחוויית משתמש, בכנס DLD במינכן: "שמחה שהכוחות המבוגרים יעבדו במשותף עם המייסדים" ■ לכל הידיעות מכנס DLD

מריסה מאייר, סגנית נשיא גוגל למוצרי חיפוש וחוויית משתמש, הגיבה היום (ב') בכנס DLD במינכן על הידיעות לפיהן מנכ"ל החברה, אריק שמידט, יפנה את כיסאו לטובת לארי פייג', אחד משני המייסדים: "אמנם עשינו שינויי תפקידים, אבל חשוב להבין שלארי, סרגיי ברין ואריק ימשיכו להוביל את החברה".

לדבריה, "לארי תמיד היה מפוקס על המוצרים, ואני חושבת שהוא ימשיך להחזיק במושכות בכל מה שקשור לצד הטכני. אריק אמנם פרסם טוויט, לפיו כבר אין צורך בהשגחת מבוגר בחברה, אבל זו הייתה הלצה. אישית, אני מאוד שמחה שהכוחות היותר מבוגרים בגוגל יעבדו במשותף עם המייסדים הצעירים".

נזכיר, כי ביום חמישי האחרון גוגל פירסמה את הדוחות הכספיים לרבעון הרביעי של 2010 ואיתם הודיעה על החילופים בהנהלה. המנכ"ל אריק שמידט יעבור לתפקיד יו"ר פעיל ויתעסק ברמת המאקרו בחברה, ובמקומו יכהן בתפקיד המנכ"ל לארי פייג' אחד משני המייסדים של החברה.

יום לאחר ההודעה נודע, כי שמידט לא ייצא בידיים ריקות ויקבל מצנח זהב בהיקף 100 מיליון דולר במניות. שמידט גם מתכוון למכור מניות גוגל שברשותו בהיקף 335 מיליון דולר כחלק מגיוון תיק ההשקעות שלו.