אחרי ההשקה בראשל"צ: iDigital תפתח חנויות בת"א, כ"ס וירושלים

החנויות הנוספות צפויות להיפתח במהלך המחצית השנייה של 2011 ■ אמש הגיעו 1,000 איש לפתיחת חנות iDigital החדשה ב-G סינמה סיטי בראשל"צ, שבהקמתה הושקעו 10 מיליון שקל

אחרי שהשיקה אתמול (ג') חנות קונספט למוצרי אפל במרכז G סינמה סיטי בראשון-לציון, רשת החנויות iDigital מתכננת את הצעד הבא. במסגרת זו בכוונתה לפתוח במהלך המחצית השנייה של השנה חנויות נוספות של אפל במתחם שרונה בתל-אביב, בכפר-סבא ובירושלים.

לאירוע ההשקה אתמול הגיעו כ-1,000 איש, ונרכשו בו קרוב ל-100 מכשירי אייפד ויותר מ-200 נגני אייפוד. זוהי החנות הרביעית בישראל, והיקף ההשקעה בהקמתה עומד על כ-10 מיליון שקל.

החנות החדשה בנויה בתוך מבנה בצורת פירמידה מזכוכית ובגובה של 2 קומות, בהשראת העיצוב של חנויות הדגל של אפל בניו-יורק, טוקיו, ברלין ולונדון.

החנות משתרעת על שטח של 120 מ"ר, וב- iDigital צופים כי יבקרו בו כ-200 אלף לקוחות תוך חודש. את המבנה עיצבה האדריכלית מאיה כדיר.

בחנות החדשה מוצעים למכירה מגוון רחב של מוצרי אפל, בהם מחשבי MAC, אייפדים ואייפודים, לצד מוצרים נלווים, כגון כיסויים לאייפון, תיקים, רמקולים, אוזניות ותחנות עגינה.

ערן תור, מנכ"ל iDigital, מסר כי "לאחר בחינת אפשרויות רבות, בחרנו ב-G סינמה סיטי בראשון-לציון כמקום המתאים ביותר להרחבת הרשת. המתחם המתקדם תואם את ערכי החדשנות של אפל ומהווה מרכז בידור, אשר מתקשר באופן טבעי לעולם המולטימדיה אותו מוביל המותג".

לדבריו, בכוונת הרשת לייצר ערך מוסף לטובת לקוחותיה ואורחי המתחם, אשר יוכלו ליהנות מסדנאות מקצועיות בנושאי יצירה קולנועית, על גבי הפלטפורמות המתקדמות של אפל.