תחרות לפלאפון: סלקום משיקה שירות מוזיקה ללקוחות כל החברות

‎‎שירות "ווליום" יאפשר האזנה לשירים בטכנולוגיית סטרימינג באמצעות חבילת גלישה ללא הגבלה‏, במודל של תשלום חודשי בעלות של 20 שקל, ויוצע ללקוחות כל מפעילות הסלולר

‎‎התחרות בשוק המוזיקה לסלולרי ממשיכה להתחמם: לאחר שבשבוע שעבר הודיעה חברת פלאפון כי היא פותחת את שירות המוזיקה שלה ‏Musix‏ ללקוחות כל החברות, היום (א') הצטרפה סלקום למערכה ותציע שירות דומה לכלל הלקוחות של המפעילות בישראל.

השירות החדש של סלקום, "ווליום", כולל חנות מוזיקה המיועדת להאזנה בטלפונים ובמחשב. השירות של החברה מאפשר האזנה ללא הגבלה מתוך מאגר של מאות אלפי שירים, במודל של תשלום חודשי בעלות של 20 שקל.

השירות של סלקום דומה ל-‏Musix‏ של פלאפון, אבל בהבדל אחד: בעוד שבפלאפון השירים יורדים פיזית למכשיר הטלפון ומאפשרים האזנה גם באזור ללא קליטה - בסלקום ניתן להאזין לשירים רק במקום שיש בו קליטה סלולרית, כיוון שהם משודרים באמצעות סטרימינג.

"ווליום" פועל על מכשירים מבוססי מערכת הפעלה אנדרואיד, בלקברי או במכשירים תומכי ‏Java‏, כשניתן להשתמש בו גם על-גבי אייפון דרך דפדפן האינטרנט של המכשיר. הסיבה לכך שגם השירות של פלאפון וגם השירות של סלקום לא עובד על מכשירי אייפון, נובעת מכך שאפל לא מוכנה לוותר על המדיניות שלה, לפיה היא מתחלקת בהכנסות עם המפעילות הסלולריות על שירות המוזיקה.

השירות של סלקום ניתן עם חבילת גלישה ללא הגבלה ללקוחות החברה, כשלקוחות פלאפון ופרטנר יכולים להשתמש גם בחיבור ‏WiFi‏, במקרה שחבילת הגלישה הרגילה שלהם מוגבלת מדי.

בעתיד סלקום מתכננת להוסיף יכולת של הורדת השירים ישירות למכשיר, בדומה לשירות של פלאפון. כמו כן, סלקום מנסה לשתף פעולה עם חברות הוט ו-‏yes‏ להטמעת שירות המוזיקה בממירי הטלוויזיה, כך שהלקוחות יוכלו להקשיב להם גם במערכת הקולנוע הביתית.

"השוק צמא לאתר מוזיקה בעל ממשק משתמש נוח ופשוט שיאפשר שמיעת תוכן חוקית ללא הגבלה", אמר סמנכ"ל השיווק בסלקום, עדי כהן. "אנחנו משיקים מוצר מוזיקה חדשני וייחודי, ששומר על האיזון בין צורכי הלקוחות לצורכי האמנים וכולל גם קישוריות לפייסבוק".

מלבד שירות המוזיקה, סלקום יוצאת גם בהפקה של פסטיבל מוזיקה אינטרנטי שיציג הופעות של אמנים כמו ברי סחרוף, "היהודים", "מוניקה סקס" ומשה פרץ בשידור חי באינטרנט. הפסטיבל יתקיים ב-10 עד 14 באפריל.

לצורך הפסטיבל נבנה אולפן מיוחד מוקף במסכים שיציגו בו-זמנית מאוד גולשים בשידור חי מבתיהם, כך שהם יהפכו לחלק מהבמה. בכל ערב יופיעו שני אומנים.

סלקום ווליום
 סלקום ווליום