מותג בגדי הילדים האמריקני carter's מגיע לישראל

המותג ישווק ברשת ‏H&O‏ כ"שופ אין שופ" ■ מנכ"ל ‏H&O‏: "נגיע למכירות של 50 מיליון שקל בתוך שנתיים, על חשבון שילב ופוקס" ‏

מותג בגדי התינוקות האמריקני ‏carter's‏ מגיע לישראל. המותג ישווק ברשת ‏H&O‏ שקיבלה את הזיכיון לשווקו בארץ.

בכוונת הרשת לשווק את המותג ב-34 סניפים של הרשת כ"שופ אין שופ" וכן לפתוח בשנתיים הקרובות 5 חנויות מותג ייעודיות.

הרשת תשקיע 5 מיליון שקל בהחדרת המותג בארץ, לרבות בקמפיין שילווה את המהלך. ‏

לדברי ניצן הדס, מנכ"ל רשת ‏H&O‏, הרשת מצפה כי מכירות המותג יגיעו ל-50 מיליון שקל בתוך שנתיים.‏

‏"למותג היצע רחב של פריטים, במחיר לכל כיס. נשווק את הפריטים במחירים זהים למחיריהם האטרקטיביים והנוחים בארה"ב. אנחנו מתכוונים לכבוש 20% משוק בגדי התינוקות בישראל וצפי של מחזור מכירות של כ-50 מיליון שקל בשנה", אומר הדס.‏

- על חשבון מי?‏

‏"שילב ופוקס". ‏

בנוסף, הרשת תשווק קו מוצרים נלווה של המותג, לרבות צעצועי פרווה, שמיכות, סינרים, גרביים ונעליים לתינוקות, כובעים, מצעים, ספרים, אלבומים, עגלות ועוד. ‏

Carter's‏ נקרא על שם ויליאם קרטר, שייסד את המותג בשנת 1865. החברה מייצרת ומשווקת קו מוצרים רחב לתינוקות עד גיל 7 ועיקר פעילותה בארה"ב. ‏

החברה קנתה את המתחרה ‏OSHKOSH‎‏ בשנת 2005, ומאז היא משווקת גם את מותג זה. בשנת 2010 הפעילה החברה 276 חנויות של המותג קרטר'ס ו-170 חנויות של המותג אושקוש. המותג קרטר'ס נמכר בנוסף בבתי-כלבו, חנויות מתמחות וקמעונאים הפועלים בשוק הדיסקאונט. ‏

בשנת 2010 עמדו הנכסות החברה על 1.749 מיליארד דולר. הרווח הגולמי עמד בתקופה זו על 673.8 מיליון דולר והיווה 38.5% מהמכירות. בתקופה זו הסתכם הרווח התפעולי ב-243.25 מיליון דולר, והחברה חתמה את השנה עם רווח נקי של 146.47 מיליון דולר.‏