ב-UBS לא חוששים מהרגולציה: שוריים על סקטור הגז

חרף החשש מהגבלת מחירי הגז בישראל, בנק ההשקעות UBS מחזיק בהמלצת "קנייה" על מניות דלק אנרגיה, רציו, אבנר ודלק קידוחים ■ "האפשרות להתרחשויות דרמטיות היא מוגבלת"

חרף החשש מרגולציות להגבלת מחירי הגז בישראל, בבנק ההשקעות UBS מסרבים להתרגש, ונשארים שוריים על הסקטור. "האפשרות להתרחשויות דרמטיות היא מוגבלת", כותבים האנליסטים רוני בירון וזיו טל בסקירתם את השותפויות, ומתקפים את הערכות הפוטנציאל הרב שלהם למניות שותפויות הגז-נפט, תוך שהם מעניקים המלצת "קנייה" לרובן.

ב-UBS מעדיפים את מניות דלק אנרגיה (אפסייד של 49%), רציו (49%), אבנר (42%), ודלק קידוחים (41%) - ונשארים שוריים עליהן, עם המלצת "קנייה". למניית ישראמקו (אפסייד של 23%) מעניקים בירון וטל המלצת "נייטרלי", בדומה להמלצתם הקודמת למנייה.

ב-UBS לא מתרגשים מהתפתחויות האחרונות, הנוגעות לפנייתו של אייל גבאי, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, לרשות ההגבלים העסקיים במטרה להכריז על שותפות מאגר הגז "ים תטיס" כמונופול, בעקבות הזינוק במחירי הגז בעסקאות שנחתמו לאחרונה.

בירון וטל מציינים כי "אנו מאמינים שהחדשות על הרגולציות החדשות נכנסות להקשר הכללי של ניסיונות הממשלה להגביל את מחירי הגז, גם על רקע הפגיעה באספקת הגז הטבעי ממצרים".