הקהל עדיין לא מאמין: רק 14.1% רייטינג לניצחון בלטביה

למרות שחלום יורו 2012 עדיין חי, המשחק של נבחרת ישראל הביא לערוץ 10 נתוני צפייה נמוכים יחסית ■ הרייטינג הממוצע בקמפיין הנוכחי עומד על 14.4% - הנמוך-אי פעם של נבחרת ישראל

גם העובדה שנבחרת ישראל עדיין בתמונת הסיכויים להעפלה ליורו 2012 לא מצליחה לעורר את העניין הציבורי סביבה. הניצחון של הנבחרת אתמול (שבת) על לטביה 1-2 הביא לערוץ 10 רייטינג ממוצע של 14.1% בלבד בקרב משקי-הבית היהודיים.

המשחק דורג במקום השלישי בטבלת הצפייה של ערב השידורים, אותו הוביל "כוכב נולד" של זכיינית ערוץ 2 קשת עם 25.4%, וחדשות ערוץ 2 עם 20.3%.

ממוצע הצפייה בכלל משחקי הקמפיין הנוכחי של הנבחרת בערוץ 10 עומד על 15.4% - הנמוך אי-פעם של הנבחרת. המשחק אתמול היה השני הכי פחות נצפה, אחרי המשחק מול לטביה במארס האחרון שהביא 12.8%.

ערוץ 10 רכש את משחקי נבחרת ישראל, בית וחוץ, של קמפיין מוקדמות יורו 2012, עבורם שילם כ-5.5 מיליון שקל בסך-הכול.

המשחק הבא של הנבחרת יהיה ב-2 בספטמבר, מול נבחרת יוון, ו-4 ימים מאוחר יותר תצא הנבחרת למשחק חוץ בקרואטיה.