מניית היום: מזנקת ב-17% בעקבות הסכם הפצה בלעדי בסין

ישראל שרייבר, מנכ"ל ITGI: "ממשיכים בהתקשרות עם מפיצים מובילים בעלי מוניטין בשווקים המתאפיינים בקצב צמיחה גדול, על מנת להרחיב את חדירת מוצרי החברה"

חברת הביומד איטיג'יאי דיווחה הבוקר כי מינתה את חברת Beijing Xinchengwanda Trading מסין, כמפיץ בלעדי לסטנט ה-AneuGraftDx שלה בסין.

החברה הסינית הינה בין המפיצים הבולטים בסין בתחום הקרדיולוגיה ההתערבותית. הסכם ההפצה הינו לתקופה של ארבע שנים, במהלכו יפעלו שתי החברות במשותף לקידום תהליך רישום הסטנט בסין. הרישום בסין יהיה על שם איטיג'יאי ובבעלותה.

מניית איטיג'יאי רושמת עלייה חדה במהלך המסחר בבורסה. שווי שוק החברה עומד על כ-21 מיליון שקל.

ישראל שרייבר, מנכ"ל ITGI ציין כי "אנו ממשיכים בהתקשרות עם מפיצים מובילים בעלי מוניטין בשווקים המתאפיינים בקצב צמיחה גדול, על מנת להרחיב את חדירת מוצרי החברה לשוק ולהגדיל את היקף המכירות של החברה. עם למעלה מ-1,000 מעבדות צנתורים, שוק הקרדיולוגיה ההתערבותית בסין הולך וגדל בצורה מהירה ואנו מאמינים כי יהפוך לאחד השווקים החשובים בעולם".

סדרת הסטנטים מהדור החדש, ה- AneuGraftDx, הושקה לראשונה בכנס ה-PCR שנערך בחודש מאי 2011 בפאריס, לאחר שעמדה בהצלחה במבדקי האיכות, האמינות והבטיחות הנדרשים וקיבלה אישור CE Mark למכירה. סדרת הסטנטים כאמור, מבוססת על תהליך ייחודי שהחברה פיתחה ומרכיבו העיקרי הוא שימוש ברקמת לב של חיה, שעברה תהליך עיבוד מורכב נוסף, המאפשר בין השאר לשמר את הרקמה ללא נוזל ייעודי, תוך כדי שמירה על תכונות גנטיות ואחרות של הרקמה.

הדור החדש הינו בעל פרופיל קטן יותר, המאפשר הגעה נוחה ומהירה יותר למקומות רחוקים תוך התגברות על פיתולים. הסטנטים של החברה הינם הסטנטים היחידים בעולם המכוסים 100% ברקמה מן החי (Pericardium Covered Stent) והם מאושרים כיום לשימוש לפתיחת היצרויות מעקפים (SVG), מפרצות (Aneurysm) ומצבי חירום דוגמת ניקוב העורק במהלך פעולה פולשנית (Perforation) בכלי דם של הלב.