חברת iDigital מייקרת עד 5% את מחירי אייפד 2 בישראל

זאת בשל התחזקות הדולר מול השקל ■ iDigital: פער המחירים מול ארה"ב נותר בעינו, והמחירים בישראל עדיין זולים יותר מאשר באירופה

היבואית של אפל בישראל, iDigital, מייקרת את מחירי אייפד 2 בישראל בשיעור מירבי של 5%, השקול לכ-200 שקל - זאת עקב התחזקות הדולר מול השקל. יחד עם זאת, החברה מבקשת להדגיש כי פער המחירים בין ישראל לארה"ב נותר בעינו, וכי המחירים בישראל עדיין זולים יותר מבאירופה.

אייפד 2 הושק בישראל בסוף אפריל, ומאז ועד היום הדולר התחזק מול השקל בכ-4.7%. עלות אייפד 2 מהדגם הבסיסי, בעל חיבור לאינטרנט אלחוטי בלבד וזיכרון של 16 ג'יגה, עמדה על 2,150 שקל בעת השקתו בארץ, כאשר אותו דגם עם חיבור סלולרי עלה 2,800 שקל.

החברה מבקשת לציין כי אחרי תקופה ארוכה אין כבר מחסור של מכשירי אייפד בסניפי רשת iDigital. עם זאת, נציין כי החברה איבדה קצת את הממונטום שהיה לה בתקופה בה לא היו כמעט מתחרים לאייפד בארץ.

ביום חמישי האחרון הושק בישראל הטאבלט של מוטורולה (זום), ובשבועות הקרובים אמורים להיות מושקים מכשירי גלקסי טאב חדשים מבית סמסונג. הטאבלטים של מוטורולה וסמסונג פועלים על מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל.

מחברת iDigital, נציגת אפל בישראל, נמסר כי "מחירי אייפד 2 עודכנו כלפי מעלה בשיעור הנע בין 4.1% ל-5% (100-178 שקל), וזאת בשל מגמת התחזקות שער הדולר ביחס לשקל. יודגש כי פער המחירים בין ישראל לארה"ב נשאר כשהיה ביום ההשקה, וכי מחירי אייפד 2 בארץ זולים יותר מבאירופה".