אלומיי קפיטל של שלמה נחמה תיסחר ב-NYSE Amex

אלומיי קפיטל, חברת האנרגיה הישראלית, תחל להיסחר ב-NYSE Amex ב-22 באוגוסט 2011 ■ בחרה ב-Knight Capital Americas כעושה השוק המיועד שלה

חברת אלומיי קפיטל, הודיעה היום (א') כי קיבלה אישור לרישום המניות שלה למסחר ב-NYSE Amex. עוד הודיעה החברה כי בחרה ב-Knight Capital Americas כעושה השוק המיועד שלה.

החברה מצפה כי מניותיה יחלו להיסחר ב-NYSE Amex (תחת הסימול ELLO) ב-22 באוגוסט 2011. כמו כן, מניותיה ימשיכו להיסחר ב-OTCQB תחת הסימול הנוכחי (EMYCF), עד למועד המדובר.

"הרישום שלנו ב-NYSE Amex מהווה אבן דרך משמעותית בתוכנית האסטרטגית שלנו", אמר שלמה נחמה, יו"ר אלומיי. "מאז ההשקעה הראשונה שלנו בתחום האנרגיה הסולארית באיטליה במארס 2010, המשכנו לבנות ולפתח את הפורטפוליו שלנו בתחום של אנרגיה מתחדשת ונקייה".

"הפורטופוליו שלנו כולל כעת מספר חוות סולאריות נוספות באיטליה, החזקה בתחנת הכוח הישראלית דוראד וחוזים לרכישת זכויות במספר רישיונות לחיפושי נפט וגז בים התיכון. אנו מאמינים כי המעבר ל-NYSE Amex הוא לטובת האינטרסים של בעלי המניות שלנו, ומצפים כי מהלך זה יגרום לחשיפה מוגברת למשקיעים קיימים ופוטנציאליים ולנזילות נוספת בשוקי ההון עבור המניות הרגילות שלנו", דברי נחמה.

"אנו מברכים את אלומיי קפיטל על הצטרפותה למשפחת החברות הנסחרות ב-NYSE Euronrxt ועל רשימה ל-NYSE Amex", אמר סקוט קאטלר, סגן נשיא בכיר ב-NYSE Euronext. "אנו מצפים לבנות שותפות חזקה וברת קיימא עם החברה, ובעלי המניות שלה".

NYSE Euronext היא מפעילה של שווקים פיננסיים וספקית טכנולוגיות מסחר. שווקי המניות שלה - ביניהם NYSE Amex - מייצגים שליש מהמסחר במניות בעולם.