DSPG: חוזה לאספקת שבבים עם Grandstream Networks

הסכם שני בתוך שבוע ל-DSPG: תספק שבבים לחברת Grandstream Networks האמריקנית, אשר ישולבו בקו מוצרים חדש המיועד לשוק המשרדי

חברת DSPG, המנוהלת ע"י עופר אליקים, הודיעה אמש על הסכם שני בתוך שבוע, לאספקת שבבי מולטימדיה. החברה דיווחה כי תספק שבבים לחברת Grandstream Networks האמריקנית, אשר ישולבו בקו מוצרים חדש המיועד לשוק המשרדי.

גרנדסטרים מייצרת טלפוני קול ו-וידאו הפועלים ברשתות אינטרנט, וכן מערכות מעקב מבוססות וידאו. קו מוצרי הטלפוניה החדש של החברה, כולל דגמים מתקדמים של סדרת GXP המוכרת, יתבסס על שבב האקסייטר (XciteR) של DSPG. שבב זה, שפותח במיוחד עבור טלפוני IP לשוק המשרדי והביתי, מאפשר שיחות קוליות באיכות HD ונטרול רעשי רקע המאפיינים את השימוש ברמקולים של המכשירים. כמו-כן, השבב של DSPG יאפשר לגרנדסטרים להציע ללקוחותיה הארגוניים מכשירי קצה המתחברים למרכזיה הקיימת ולקיים שיחות IP מבלי לשדרג את תשתית התקשורת הקיימת. השירות מתאים גם לספקי שירותי תקשורת, שיכולים להציע טלפוני IP מבוססי ענן.

עיסוקה המסורתי של DSPG הוא פיתוח ומכירה של שבבים עבור טלפונים אלחוטיים. לאחרונה החלה החברה באספקת דור שבבים חדש, ה-XpandR, המאפשר לקיים בנוסף לתקשורת אלחוטית ביתית גם תקשורת WiFi, חיבור למסך מגע, יכולות גרפיות ווידאו חזקות ויכולות נוספות המשתלבות במוצרים חדשים, בהם גם מכשירי טאבלט.

בשבוע שעבר דיווחה DSPG כי חתמה על הסכם לאספקת שבבים עבור הטלפון הביתי החכם של דויטשה טלקום. הסמארטפון הביתי, שיתבסס על שבב ה-XpandR, יהווה חלק מקו מוצרי הטלפוניה האלחוטית החדש של דויטשה טלקום. יש לציין כי התמורה שמקבלת DSPG בגין מכירה של שבבי אקספנדר גבוהה משמעותית ביחס לשבבים מדורות קודמים.

שבב האקספנדר של DSPG הוא היחיד התומך ביישומי קול, נתונים, וידאו ואודיו באיכות HD בתקני Wi-Fi ו-DECT. התמיכה במספר רב של יישומים ותקנים ויכולות העיבוד הגבוהות של השבב, מסייעים ליצרני אלקטרוניקה צרכנית להפחית בהוצאות וזמני הפיתוח של מערכות מולטימדיה ביתיות מתקדמות.

בסוף השבוע הודיעה DSPG על תחילת שיווקו של ה"אקספנדר 3", שבב המולטימדיה המתקדם שהושק לפני כשלושה חודשים. האקספנדר 3 מיועד בין השאר לטלפוני טבלט הפועלים תחת מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3 ולמערכות הבית החכם. שבב זה מאפשר שורה של יישומים חדשים, בהם שיחות ועידה בווידאו באיכות HD מלאה, גרפיקת תלת-מימד, צילום ושיתוף תוכן דיגיטלי, משחקים, שליטה ובקרה ביתית, וסנכרון עם הטלפון הסלולרי.

בחודש יולי, עם פרסום דוחות הרבעון השני, הודיעה DSPG על הנמכת תחזית ההכנסות השנתית, מטווח של 227-245 מיליון דולר ל לטווח של 200-207 מיליון דולר, המהווה ירידה של 8%-11% ביחס להכנסות שרשמה החברה אשתקד. כתוצאה מהירידה בביקוש והורדת התחזית השנתית, הודיע דירקטוריון החברה כי בכוונתו לבצע תוכנית התייעלות, אשר צפויה לחסוך כ-5 מיליון דולר בהוצאות התפעול של החברה.