סקר: כ-50% מהאמריקנים צופים הקלה כמותית מחר

מדובר בסקר CNBC הבוחן את הערכות 'Wall Stret' לעומת 'Main Street': רק 34% מהגורמים המקצועיים בוול סטריט יותר סבורים כי זה אכן יקרה

על פי סקר שנערך ע"י CNBC, חצי מקהל הקוראים סבורים כי הפדרל ריזרב יכריז מחר על הקלה כמותית נוספת, מדובר בשיעור גבוה בהשוואה להערכות של מקצוענים בשוק המסחר האמריקני. הסקר דוגם את התוצאות ב-'Wall Stret' לעומת 'Main Street

נראה כי הערכות ברחוב הרבה פחות אופטימיות ביחס להערכות בשוק האמריקני, כאשר הרוב צופה כי המיתון של ארה"ב קרוב. נציין כי כ-5,000 אנשים השתתפו בסקר המיין סטריט. 48% מהמשתתפים בסקר סבורים כי תהיה תוכנית הקלה כנמותית נוספת של הפד ב-12 החודשים הקרובים, רק 34% מהגורמים המקצועיים בוול סטריט יותר סבורים כי זה אכן יקרה.

60% מהמשתתפים בסקר ב-'Main Street' סבורים כי קיים סיכוי גבוה מאוד לתחתית כפולה, בוול סטריט רק 36% מהמשתתפים בסקר סבורים כי תהיה תחתית כפולה. פסימיות ניכרת בקרב משתתפי סקר המיין סטריט לגבי הצמיחה האמריקנית.

נזכיר, דריכות רבה מאוד בשווקים לקראת הודעת יו"ר הפדרל ריזרב, בן ברננקי על תוצאות ישיבת הפד שתימשך באופן חריג החודש במשך יומיים. הפד מתכנס היום ומחר יודיע ברננקי על כוונת הפד ועל מהלכים חדשים להמרצת המשק האמריקני.