UBS: מפחיתים מחיר יעד לרציו - אך עדיין תזנק ב-105%

האנליסט רוני בירון מפחית את מחירי היעד של מניות הגז הישראליות המרכזיות - אך שומר על המלצות "קנייה" לרובן ■ מחיר היעד של רציו הופחת ל-46 אגורות מ-61 אגורות

לאחר התייחסות דובית של סיטי אתמול למניות הגז-נפט הישראליות, מפרסם הבוקר (ג') האנליסט רוני בירון מ-UBS ישראל סקירה, במסגרתה הוא מפחית את מחירי היעד של המניות הישראליות הבולטות - אך שומר לרובן על המלצות ה"קנייה".

נתחיל מהשורה התחתונה: בירון מפחית את מחיר היעד לאבנר ל-2.5 שקלים ממחיר יעד קודם של 3 שקלים (אפסייד של 63% על השוק), אך שומר על המלצת "קנייה". מחיר היעד של דלק קידוחים הופחת ל-14 שקל לעומת 17.1 שקל (אפסייד של 63% על השוק) בהמלצת "קנייה".

ההמלצה לדלק אנרגיה נשארה על "קנייה" ומחיר היעד למניית החברה הופחת ל-1,400 שקל מ-1,690 שקל, אך עדיין ישנו אפסייד למשקיעים של 44%. מחיר היעד של רציו הופחת ל-46 אגורות מ-61 אגורות בהמלצת "קנייה", מה שמשאיר לדעת בירון אפסייד של 105% על מחיר היה"ש בשוק.

היחידה בהמלצת "נייטראלי" היא ישראמקו , אשר מחיר היעד שלה הופחת ל-45 אגורות ממחיר יעד קודם של 47 אגורות.

בירון מתייחס בסקירה שלו לאי-הוודאות הרגולטורית בישראל, במסגרתה תוקם ועדה לבחינת יצוא הגז מישראל, אשר תגיש את המלצותיה עד פברואר 2012. בירון מעריך כי חלק מהגז ב"לוויתן" ובתגליות עתידיות, אם תהיינה, יושם בצד לצרכי ביטחון ארוכי-טווח.