צפו: כך גוגל מפתה צרכנים לשלם בארנק הסלולרי שלה

מה הדרך הטובה ביותר לשכנע את הצרכנים לעבור לארנק האלקטרוני החדש של גוגל, Google Wallet? לשלם עבור הקניות שלהם ■ והצרכנים? די מרוצים

אחת המהפכות בעולם האשראי ובתהליך התשלום של כל אחד מאיתנו בקופת החנות מתקדמת לעברנו בצעדי ענק. במהלך השנה הבאה, רוב מכשירי הסלולר החדשים שיושקו יכללו בתוכם גם שבב NFC שיאפשר תשלום מאובטח באמצעות הצמדת המכשיר לחיישן מיוחד במעמד התשלום בקופה. זאת במקום תהליך סליקת כרטיס האשראי וחתימות.

אחת מהשחקניות הגדולות שיביאו אלינו את המהפכה היא גוגל, שהשיקה רשמית את שירות הארנק הסלולרי שלה בחודש שעבר, Google Wallet. מטבע הדברים, על אף שכולנו נמצאים כבר בתהליכים מתקדמים מאוד באימוץ הסמארטפונים לחיינו, קיים לא מעט חשש ואי ודאות לגבי השימוש במכשיר הסלולרי שלנו בתור אמצעי תשלום בטוח וקל לשימוש. לכן, גוגל הרימה את הכפפה וגם את החשבון של צרכנים רבים בחנויות שונות בסן פרנסיסקו וניו-יורק.

נציגים רבים של גוגל הצטיידו במכשירי Nexus S, סמארטפון האנדרואיד הרשמי של גוגל, ויצאו לחנויות רבות ברחבי העיר, בהן טויס-אר-אס, אמריקן איגל, קונטיינר סטור ומייסיס ופשוט חיכו לצרכנים שיגיעו לשלם על הקניות שלהם בקופה. אז הציעו הנציגים של גוגל לשלם עבור הקניות שלהם באמצעות הסמארטפון של גוגל בכדי להמחיש לצרכנים עד כמה פשוט לשלם באמצעות Google Wallet.

צרכנים רבים היו מופתעים מאוד מההצעה הנדיבה של נציגי גוגל שביקשו לשלם עבור המוצרים שלהם, והיו אפילו עוד יותר מופתעים מקלות השימוש בטכנולוגיה החדשה. צפו בסרטון:

למי שהספיק לשכוח, ביחד עם ההשקה הרשמית של Google Wallet בחודש שעבר, שיחררה גוגל פרסומת משעשעת בכיכובו של ג'ורג' קוסטנזה (ג'ייסון אלכסנדר), מהסדרה 'סיינפלד', שהפכה מהר מאוד לוויראלית ברחבי הרשת: