מה חושבים אנליסטים באופנהיימר ו-UBS על מניית טבע?

היום הורידו אנליסטים בחברת פייפר ג'פריי את ההמלצה על מניות החברה לדירוג "ניטרלי" ■ מה חושבים בבתי ההשקעות הנחשבים בארה"ב על "מניית העם"?

חברת טבע מרכזת עניין רב בקרב משקיעים, בין היתר עקב תוצאות חיוביות של חברת התרופות ביוג'ן לתרופה BG-12 לטיפול בטרשת נפוצה, שמתחרה בתרופה לקווינימוד שמפתחת טבע. בנוסף, נזכיר, טבע חוותה חודש קשה מבחינה משפטית, לאחר שנפסקו נגדה בארה"ב 3 תיקי פיצויים עקב שיווק בקבוקים חוזרים לשימוש של תרופת פרופופול.

היום (ב'), הורידו אנליסטים בחברת פייפר ג'פריי את ההמלצה על מניות החברה לדירוג "ניטרלי". מנגד, בחודש אוגוסט השנה שינו בבית ההשקעות אופנהיימר את המלצתם למניית החברה מ"תשואת יתר" ל"החזק".

מוקדם יותר, העניקו אנליסטים בחברת לירניק למניות טבע המלצת "תשואת יתר", לאחר שבסוף חודש יולי השנה, בית ההשקעות UBS העלתה את המלצתה למניותיה של החברה.

ברקע, נזכיר כי טבע הודיעה היום כי מחירי הנוטרילון, תחליף החלב שהיא מפתחת וצפוי לצאת להשקה בימים הקרובים, יופחתו בכ-25% ביחס למוצרים מתחרים של שתי השחקניות הגדולות בשוק, מטרנה וסימילאק. טבע הכריזה על המוצר בשלהי יוני והבטיחה לכבוש 15% משוק תחליפי המזון לתינוקות תוך 4 שנים. (לסיפור המלא)