עכבר-סורק של LG - רעיון נחמד, המוצר לא בשל

ה-LSM-100 של LG משלב בתוכו סורק נייד, המאפשר לבצע את הפעולה המבוקשת בכל מקום ■ הרעיון בהחלט חביב, אבל בפועל מדובר במוצר לא בשל עם בעיות רבות

כבר תקופה ארוכה שאנחנו לא רואים שיפורים מיוחדים מאוד בעכברים למחשב שאנחנו משתמשים בהם. בחברת LG הדרום קוראינית מצאו רעיון מעניין לשיפור הניידות שלנו, כאשר אנחנו משתמשים בעכבר במקומות שונים או אפילו בבית ובמשרד. דגם LSM-100 של החברה משלב בתוכו סורק נייד, המאפשר לבצע את הפעולה המבוקשת בכל מקום.

* סורק: העכבר של LG מציע על-פי נתוני היצרן סריקה באיכות של מעל 320DPI ברמה המקסימלית שלו ועד סריקה של עמודים בגודל A3. שני הנתונים נשמעים נחמד מאוד על הנייר, אבל הביצוע שלהם בפועל בעייתי. הבעיה הגדולה בעכבר, שהחלק הסורק הממוקם בצד האחורי שלו הוא קטן מדי - מה שאומר, שזה נחמד לסרוק איתו תמונה קטנה מאוד, אבל ברגע שמתחילים לסרוק מסמך בגודל של גלויה או עמוד A4, מדובר בפעולה איטית מאוד עד בלתי אפשרית. מה שמונע את הפעולה הזו הוא הזיכרון הפנימי של העכבר שמאפשר בקושי סריקה של עמוד A4 ברזולוציה הכי נמוכה שלו. ברגע שמנסים לעלות לרמה הבינונית או הגבוהה, הזיכרון נגמר בחלק מהמקרים בזמן הסריקה.

* ממשק: העכבר מגיע עם תוכנה למחשב באנגלית ללא גיור לעברית. הוא פשוט לשימוש, כאשר את התחלת הסריקה מבצעים בלחיצת כפתור ישירות מהעכבר, שכמובן משמש גם כעכבר רגיל עם גלגלת לניווט בעמודים בהם נמצאים במחשב. כמו כן, יש גם כפתור לביצוע פעולה חזרה.

* מסמכים: העכבר מגיע גם עם תוכנת OCR הממירה טקסטים למסמכי וורד ב-126 שפות שונות, כולל עברית, מה שמאפשר לאחר הסריקה, העברת הטקסט למסמך ועריכה שלו. הפעולה הזו עובדת בסך הכל בצורה סבירה, אבל עדיין מחייבת בדיקה של טעויות קלות בהעברה הטקסט. מה שחבל, שהמרה של כתב יד לטקסט, לא הצליחה לנו בכלל.

בשורה התחתונה: הרעיון של סורק משולב בתוך עכבר נייד הוא בהחלט חביב, אבל בפועל מדובר במוצר לא בשל עם בעיות רבות.

* מחיר: כ-600 שקל.

* ציון: 7.5.