DSPG עולה ב-2.7%: רכשה חברה ישראלית ב-12 מ' ד'

‏BoneTone‏ פיתחה שני שבבים בעלי יכולות עיבוד קול ייחודיות, המאפשרות חווית שמיעה ברמה גבוהה במכשירי סלולר ומחשבי לוח

‎‎ההכנסות המתכווצות בשוק הטלפוניה האלחוטית והצורך במנועי צמיחה חדשים הובילו את מפתחת השבבים לטלפוניה ומוצרי מולטימדיה ביתית, DSPG , לבצע רכישה לראשונה זה זמן רב.

‏DSPG‏, המנוהלת על-ידי עופר אליקים, דיווחה היום על רכישת חברת השבבים הישראלית ‏‏‏BoneTone Communications‏, תמורת סכום כולל של 12 מיליון דולר. ‏BoneTone‏ פיתחה שני שבבים בעלי יכולות עיבוד קול ייחודיות, המאפשרות חווית שמיעה ברמה גבוהה במכשירי סלולר ומחשבי לוח. השבב הראשון, המשולב במכשירי סלולר ובאוזניות בלוטות', מנטרל באופן מוחלט רעשי רקע ומאפשר לקיים שיחות חלקות גם במקומות פתוחים ורועשים.


‏‏השבב השני, המשולב באוזניות זעירות, מאפשר למשתמשי טלפונים חכמים ומחשבי לוח ליהנות מחוויה קולית סטריאופונית של קולנוע ביתי בעת צפייה בסרטים, האזנה למוזיקה ומשחקים.


‏DSPG‏ השקיעה לראשונה ב-‏BoneTone‏ בסוף 2009 סכום של 2 מיליון דולר, עם אופציה לרכישה בתוך שנתיים, אשר מומשה כעת. הלקוחות של ‏‏BoneTone‏ הם חברות תקשורת ומפעילי סלולר, אשר חלקם לקוחותיה של ‏‏DSPG ‎‏ בפעילות הטלפוניה האלחוטית. הרכישה תרחיב את סל הפתרונות שלDSPG ‎‏ לשוק הסלולר, ולדברי החברה מוצרי ‏Bonetone‏ צפויים להניב הכנסות כבר ב-2012‏.
‏‏ ‏