לפטופ של HP - שילוב בין שולחני לסמי-נייד

דגם ה-HP DV6 של HP הוא לפטופ מעוצב עם רמקולי Beats, מוצלח מהרבה בחינות - יותר כתחליף לנייד שולחני ולא כמחשב שאמורים להסתובב איתו

עתידה הלא ברור של חטיבת המחשבים של HP הובטח לפני כחודש, לאחר שהחברה החליטה להמשיך לפתח ניידים לשוק הפרטי. דגם Pavilion DV6 משלב בין העולם השולחני לסמי-נייד.

מסך, מקלדת ועיצוב: מסך 15.6 אינץ'; משקל המחשב 2.91 ק"ג, כך שהוא מיועד בעיקר לשימוש בבית. המסך סיפק איכות תמונה עם צבע לבן מוצלח. HP ארזה את המחשב במעטפת בצבע אפור פלדה מוברש, והתוצאה: מחשב אלגנטי שונה מהלטופים הכסופים סטייל אפל. מהנדסי המוצר שמרו על צבע המכשיר גם באזור המקלדת, הנוחה לשימוש (כולל כפתורי ספרות נפרדים בדומה למקלדת רגילה). אין תאורה אחורית למקלדת.

סאונד וסוללה: אוזניות Beats של חברת מונסטר, נחשבות לשם דבר בתעשייה. הן יקרות וממותגות באמצעות אמנים כמו ד"ר דרה וליידי גה גה. HP הבינה שרמקולים של ביטס יבדלו אותה מהמתחרים, ואף הכניסה כמה שיפורים. הסאונד בהחלט מוצלח ונעים לאוזן, אבל קשה להגיד שמדובר בשיקול שצריך להטות את ההחלטה. בחברה טוענים ששיפרו גם את יציאת האוזניות, כשהסירו ממנה חלקי מתכת שגורמים לרעשי רקע. בחיבור של האוזניות ללפטופ אחר לא הצלחנו להרגיש בהבדלים בצליל. הסוללה מספקת רק כשעתיים עבודה בהגדרות מיטביות עם אינטרנט אלחוטי פעיל.

חומרה וקירור: מעבד i7 של אינטל, זיכרון 8 ג'יגה מסוג DDR3, כונן קשיח 1 טרה במהירות 5400, כרטיס גרפי מסוג AMD Radeon HD 6770M וגם 2 כניסות USB 2.0 ו-2 כניסות USB 3.0 וכניסת HDMI. מערכת CoolSense מזהה אם השימוש נעשה על-גבי שולחן עבודה או במקום נייד, ואז מתאימה את עוצמת המאוורר.

בשורה התחתונה: ה-DV6 מוצלח מהרבה בחינות, יותר כתחליף לנייד שולחני ולא כמחשב שאמורים להסתובב איתו.

מחיר: 6,000 שקל.

ציון: 8.5.