ווידמד: מתרחב שיתוף-הפעולה עם ג'נרל אלקטריק

אניה אלדן, מנכ"ל ווידמד: "בחודשים האחרונים עבדנו בצמוד ל-GE על מנת להרחיב את מערך השיווק של המוצר למדינות נוספות. השקת גירסה מוזלת של המוצר תקל במידה משמעותית על החדירה לשווקים חדשים"

חברת ווידמד הודיעה היום כי תשיק עם GE Healthcare קונפיגורציה חדשה של המוצר המשותף של שתי החברות. הקונפיגורציה החדשה, המשולבת במכשירי MARS VSL של ג'נרל אלקטריק, הינה גרסה מצומצמת של מערכת Morpheus®Hx של החברה, המאפשרת מספר בדיקות מוגבל ביחס למערכת הנוכחית.

הקונפיגורציה החדשה, אשר תתומחר במחיר כניסה יותר נמוך, תאפשר חדירה קלה יותר לשווקי אירופה והמזרח הרחוק, תוך הצעת פתרון מתקדם לביצוע וניתור בדיקות שינה בבתי החולים.

אניה אלדן, מנכ"ל חברת ווידמד, ציינה "בחודשים האחרונים עבדנו בצמוד ל-GE על מנת להרחיב את מערך השיווק של המוצר למדינות נוספות. השקת גרסה מוזלת של המוצר תקל במידה משמעותית על החדירה לשווקים חדשים ותאפשר לנו להציג את החדשנות של החברה ללקוחות פוטנציאליים נוספים. כמו כן, אנו ממשיכים, בשיתוף GE, את מאמצי השיווק בארה"ב וקנדה".

עם הגרסה החדשה, החברה מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם GE בהמשך להסכם ההפצה והשיווק של החברה ו-GE מחודש אפריל 2007, ובהמשך לקבלת אישור שיווק המערכת באירופה (CE-Mark) והליכי רגולציה ורישום המתנהלים באוסטרליה, ניו זילנד, סינגפור ודרום קוריאה.