בקהאם נשאר ב-MLS לשנתיים נוספות; ירוויח 7.5 מיליון דולר לעונה

הקשר האנגלי יישאר בגלאקסי עד גיל 38: "היו לי הרבה הצעות, אבל המשפחה שלי מרוצה כאן" ■ יוכל להשתתף במשחקים האולימפיים עם נבחרת בריטניה

דייויד בקהאם חתם לפנות בוקר (ה') על חוזה חדש לשנתיים בלוס אנג'לס גלאקסי, שישאיר את הכדורגלן האנגלי בליגה האמריקנית עד גיל 38. "היו לי הרבה הצעות מקבוצות ברחבי העולם", אמר הקשר, "אבל עדיין יש לי רצון עז להישאר בארצות הברית ולזכות בתארים נוספים על הגלאקסי".

פרטי ההסכם החדש של "בקס" לא נחשפו, אם כי בעיתון ה"לוס אנג'לס טיימס" מדווחים כי שכרו בשנתיים הקרובות יעמוד על 15 מיליון דולר. כהשוואה, פריז סן-ז'רמן, שניסתה במהלך החודש האחרון להביא את בקהאם לליגה הצרפתית, הציעה לו חוזה לשנה וחצי בסך 18.7 מיליון דולר. אגב, בהסכם הקודם שלו בגלאקסי, הרוויח בקהאם 32.5 מיליון דולר בחמש שנים.

"הדבר הכי חשוב בשבילי זה המשפחה, והם מרוצים בלוס אנג'לס", הבהיר בקהאם את הסיבות להישארותו בליגת ה-MLS, שאליה הגיע ב-2007 מריאל מדריד הספרדית. באליפות הראשונה שלו בגלאקסי זכה בקהאם רק בשנה האחרונה בקבוצה.

כחלק מההסכם החדש, יוכל בקהאם להשתחרר בקיץ על מנת להשתתף במשחקים האולימפיים בלונדון, שם הוא צפוי להיות חלק מנבחרת בריטניה.