הסטארט-אפ הישראלי Onavo גייס 10 מיליון דולר

החברה גייסה סבב מימון חדש מ-Horizons Ventures, זרוע ההשקעות הפרטית של לי קא-שינג

הסטארט-אפ הישראלי Onavo גייס 10 מיליון דולר בסבב השקעות שני. החברה פיתחה אפליקציה המציעה למשתמשים לחסוך בעלויות תעבורת הנתונים (דאטה) בסמארטפונים, עד לצמצום של 80%.

החברה גייסה סבב מימון חדש מ- Horizons Ventures, זרוע ההשקעות הפרטית של לי קא-שינג. הובילה את ההשקעה ביחד עם Motorola Mobility Ventures, זרוע ההשקעות האסטרטגית של Motorola Mobility. המשקיעים הקיימים, Sequoia Capital ו-Magma Ventures Partners השקיעו אף הם בסבב זה. במסגרת הסיבוב, הצטרף לדירקטריון של Onavo ג'ייסון וונג מהורייזון. אותה קרן השקיעה לפני מספר חודשים בסטארט אפ ישראלי אחר - Waze. סך ההון שגייסה החברה עד לגיוס הנוכחי עמד על כ-4 מיליון דולר.

באונאבו מתכננים להשתמש בכספים שגייסה בכדי להרחיב את היצע ותפוצת מוצריה. האפליקציה קיימת היום למערכת ההפעלה - iOS לאייפון וגם לסמארטפונים מבוססים אנדרואיד מבית גוגל.

"השימוש בחבילות הגלישה בסלולרי ממשיך לגדול אקספוננציאלית", אומר ג'ייסון וונג מ-Horizones Ventures. "מה שיוצר בעיות אצל מפעילות הסלולר והצרכנים כאחד. על רקע זה, אנו מאמינים שפתרון דחיסת המידע הייחודי של אונאבו יקסום הן למפעילות והן לצרכנים".

לדברי מוני חסיד, מנהל שותף Motorola Mobility Ventures, "התרשמנו מהפשטות והיעילות של אפליקציות אונאבו, שמטפלות בבעיה אמיתית של מיליארדי משתמשים - עלות חבילות הגלישה."