הנהלת בתי המשפט על פרשת אלשיך: "הדיון הוסט מהעיקר"

הנהלת בתי המשפט: "התקשורת נותנת במה לגורמים המבקשים להסיט את דעת הקורא מהעיקר - החלטת השופטת בעניין ההפרות האתיות לכאורה של עו"ד ארגז"

הפרסומים בפרשת שופטת בית המשפט המחוזי בתל-אביב ורדה אלשיך ופרוטוקול הדיון ש"שופץ" לכאורה מסיטים את תשומת-הלב מהעבירות האתיות שביצע לכאורה ע"ד רפאל ארגז - כך טוענת הנהלת בתי המשפט בהודעה יוצאת דופן שפורסמה הערב (ד'), בעקבות חשיפת "גלובס" בתחילת השבוע והפרסומים הנוספים אודות פרשת הפרוטוקול של אלשיך.

בהודעת הנהלת בתי המשפט נמסר כי "יש להצטער שכלי התקשורת נותנים במה לגורמים אינטרסנטיים המבקשים להסיט את דעת הקורא מלב העניין - החלטת השופטת העוסקת בהפרות האתיות לכאורה שביצע עו"ד ארגז".

עוד נאמר בהודעה כי בפרוטוקול המדובר, שלגביו עלה חשש כי "שופץ", "מעולם לא נערכה הגהה, והוא לא נחתם כדין, אלא בחתימה גרפית על-ידי הקלדנית. עו"ד ארגז קיבל אותו בדרך לא מקובלת במזכירות, בהיותו עדיין טיוטה ובטרם נחתם רשמית כדין. הפרוטוקול הרשמי הועבר גם הועבר אל עו"ד ארגז ועוד באותו היום".

לדברי הנהלת בתי המשפט, "עו"ד ארגז לא ביקש לתקן את הפרוטוקול עד שלשכת עורכי הדין פנתה אליו. עד מועד זה לא התקבלה בהנהלת בתי המשפט שום פנייה מטעם לשכת עורכי הדין, גם זאת בניגוד מוחלט לפרסומים.

"בנסיבות אלה, חבל שהתקשורת נותנת במה לאותם גורמים ומסייעת בכך לפגיעה בבית המשפט, שכידוע מוגבל ביכולתו להגיב על ההכפשות בכלי התקשורת. כל זאת תחת לבדוק ולעמוד על מעשיו של עו"ד ארגז".