חברות GPS מעדכנות את מיקומי מצלמות המהירות החדשות

"נאב אנד גו" מציעה עדכון מצלמות לתוכנת הניווט שלה, הכולל קובץ של מעל 548 נקודות התראה ■ המחיר: 100 שקל ■ בתוכנת הניווט "מיו" יציעו מחודש הבא חבילת עדכון ב-30 שקל ■ Waze: אצלנו מיקומי המצלמות כבר בפנים - בחינם

לקראת הפעלתן של מצלמות המהירות החדשות (גאטסו) בכבישי ישראל, החלו חברות MiTAC בעלת מותג "מיו" ו"נאב אנד גו", המפתחת את תוכנת הניווט iGo, להציע ערכות התמודדות עם מכשיר הקנסות החדש.

"נאב אנד גו" מציעה עדכון מצלמות לתוכנת הניווט שלה, הכולל קובץ של מעל 548 נקודות התראה: מצלמות מהירות, מצלמות מהירות גאטסו ומיקומים אפשריים של מארבי ניידות משטרה. החבילה הכוללת מנוי שנתי לעדכונים הללו, עולה 100 שקל וניתן לרכוש אותה דרך מרכז שירות הלקוחות של החברה, באמצעות חנות האינטרנט או לבעלי אפליקציית אייפון, דרך האפ-סטור.

"חבילת המצלמות שמציעה תוכנת iGo עודכנה במיוחד לקראת הכניסה לפעילות של מערכת המצלמות החדשה", אומר דודי וירניק, נשיא "נאב אנד גו". "בניגוד לתוכנות אחרות הקיימות בשוק המציעות מידע שאינו מתעדכן בצורה שוטפת ואשר לרוב מבוסס על מידע חסר מאתרי אינטרנט שונים, אנו מציעים בחבילה המעודכנת את הפתרון המקצועי והמדויק ביותר שקיים כיום המבוסס על מידע מדויק המתעדכן אחת לשבועיים".

בתוכנת הניווט "מיו" יציעו החל מחודש הבא ערכת עדכון למכשירים שלהם בעלות של 30 שקל, כאשר הזכאים לעדכון מפות יקבלו את העדכון ללא תשלום.

בעלי מכשירי הניווט של "גארמין" יתאכזבו לגלות שהחברה לא תומכת בכלל בהתראה על מכמונות מהירות.

בתוכנת הניווט החינמית "Waze", הפעילה על כל הסמארטפונים, מצלמות המהירות החדשות כבר עודכנו על-ידי משתמשי האפליקציה. ,מה שמאפשר לנהגים המשתמשים בתוכנה להתחיל ללמוד כבר היום היכן ממוקמות המצלמות החדשות.

באפליקציית הניווט של חברת טלמפ הישראלית, הפעילה אצל 4 מפעילות הסלולר - סלקום, אורנג', פלאפון ומירס - יקבלו המשתמשים עדכון על המצלמות ברגע שאלו יחלו לעבוד.