אבי רוזן מונה למנהל התוכניות ברדיו קול חי

רוזן, ממייסדי התחנה, חוזר אחרי 10 שנים בהם שימש כעורך בקו עיתונות דתית

אבי רוזן מונה למנהל התוכניות והחדשות ברדיו קול חי. בשנת 1996 היה רוזן מצוות המייסדים של רדיו קול חי והגיש בה את התוכנית היומית "חי חזק". כמו כן שימש רוזן בתקופה זו בתפקידים שונים ברדיו.

ב2002 עזב רוזן את התחנה לאחר שהתמנה לעורך הראשי ברשת קו עיתונות דתית, שם עבד במשך כ-10 שנים.

במסגרת תפקידו כמנהל התוכניות והחדשות ברדיו קול חי יהיה רוזן אחראי על לוח התוכניות ומחלקת החדשות בתחנה.

רוזן מסר היום (ד'): "זה יום מרגש בשבילי, אני שמח לחזור הביתה לתחנת הרדיו המובילה במגזר ולתרום מניסיוני יחד עם הצוות המקצועי והמנצח".

מנכ"ל רדיו קול חי, עידו ליבוביץ, מסר: "אנו שמחים שאבי רוזן, עם ניסיונו העשיר בתחום הרדיו והעיתונות, חוזר הביתה לרדיו קול חי. יחד נמשיך להיות הרדיו המוביל במגזר החרדי והדתי".

רדיו קול חי החל לשדר לפני כ-16 שנה, על-פי הזיכיון, עבור המגזר הדתי והחרדי. ייחודה של התחנה הוא לוח שידורים הכולל חדשות כלליות וחדשות מגזריות, יומנים ואקטואליה, שיעורים תורניים, שאלות ותשובות עם רבנים ופוסקים, הפקות מקוריות, תוכניות מיוחדות לחגים ובמועדים יהודיים, תוכניות לנשים ולמשפחה, משחקי רדיו, תוכניות ותסכיתים לילדים, תחרויות ותוכניות ריאליטי רדיו, מוזיקה יהודית וחסידית, שיחות עם מאזינים ושידורים חיים ישירים מאתרים שונים ברחבי המדינה.

על-פי סקר TGI האחרון שפורסם בתחילת החודש, שיעור החשיפה של קול חי עומד על 4.2%. מדובר בשיעור החשיפה הגבוה ביותר בין תחנות הרדיו הפונות למגזר החרדי-דתי בישראל.