בפעם השנייה: ה-NFL סוגרת את המגזין שלה

אחרי ארבעה גיליונות בלבד שיצאו לאור, ליגת הפוטבול הפסיקה את הדפסת המגזין הרשמי מ"סיבות עסקיות"; גם לפני עשור כשלה ה-NFL בהפקת מגזין

ה-NFL היא ליגת הספורט העשירה והפופולרית ביותר בארצות הברית, אבל בכל הקשור ליכולת שלה לחדור אל שוק המגזינים המודפסים - ליגת הפוטבול האמריקנית עדיין לא הצליחה לפצח את הנוסחה כיצד עושים את זה נכון.

אחרי ארבעה גיליונות בלבד שיצאו לאור, החליטה ה-NFL להפסיק את הדפסת המגזין החודשי הרשמי שלה, שהודפס לראשונה בדצמבר 2011. "המגזין התקבל באהדה רבה על-ידי הקוראים, אולם מסיבות עסקיות, החלטנו להפסיק להפיץ אותו", נמסר על-ידי דוברות הליגה.

זה היה הניסיון הכושל השני של ה-NFL להפיק מגזין מודפס. בפעם הקודמת, לפני כעשור, הצליח המגזין הרשמי להחזיק מעמד קצת יותר זמן: כשלוש שנים.

על-פי המחקר האחרון של חברת האריס אינטראקטיב, יותר משני שליש מהאמריקנים שמגדירים עצמם כ"חובבי ספורט" מתעניינים ב-NFL. זאת לעומת 13% שהצהירו על עניין בליגת הבייסבול המקצוענית (MLB). משחקי פוטבול נחשבים לפצצת רייטינג, והסופרבול האחרון, שנערך בפברואר, רשם את שיא הצפייה של כל הזמנים בטלוויזיה האמריקנית: 111.3 מיליון צופים בממוצע.

למרות הפופולריות העצומה הזאת, יתכן כי ה-NFL סבלה מהבעיה של כלל שוק המגזינים המודפסים בארצות הברית, שסובל בשנים האחרונות מצניחה אדירה בכמות הקוראים: בשנת 2011 נרשמה ירידה של 10% במכירות.