המחאה עוברת לאייפון: משחק חדש יאפשר להילחם בעשירים

המשחק החדש שזמין להורדה ב- iTunes Store נקרא "בנקאים נגד בני האדם", מאפשר לאנשים ממעמד הביניים להילחם בבנקאים העשירים, ומנגד מאפשר גם לבנקאים לשמור על מעמדם ולהילחם במפגינים מתנועות המחאה

עיזבו את אנגרי בירדס, הדבר הבא באייפון הולך להיות משחק חדש המציע לכם להילחם בבנקאים עשירים במקום בחזירים תמימים.

המשחק החדש שזמין להורדה ב- iTunes Store נקרא "בנקאים נגד בני האדם", מאפשר לאנשים ממעמד הביניים להילחם בבנקאים העשירים, ומנגד מאפשר גם לבנקאים לשמור על מעמדם ולהילחם במפגינים מתנועות המחאה, כאשר זירת המשחק מתפרסת בכל העולם, החל מוול סטריט, שוויץ, ברזיל וכלה במקסיקו, ספרד ויוון.

המשחק הנמכר בחנות האפליקציות של אפל תמורת 0.99 סנט, מציע לכם לבחור אחת מתוך 4 דמויות. סוחר מניות שמן, בנקאי חלקלק, מפגין היפי או אינטלקטואל ממעמד הביניים שאיבד את עבודתו. מטרת המשחק היא להשתמש באסטרטגיות שונות ולעשות שימוש "משכיל" בכלים השונים שמציע המשחק כדי לגבור על היריבים, אך בדרך יש להיזהר מחוקרים של הרשות לניירות ערך (במקרה ואתם אנשי שוק ההון) מהמפגינים הזועמים, או מהמשטרה (למקרה שאתם בצד של אנשי מעמד הביניים).

"אם אתם בנקאים המטרה שלכם זה להתקדם בתפקיד ולהיות מנהלים או מנכ"לים ולהשוויץ בכסץ שצברתם, אך אם אתם אינטלקטואלים שאיבדו את עבודתם במהלך המשבר הכלכלי, עליכם להילחם בבנקאים המושחתים שבגללם איבדתם את עבודתכם", כך נכתב באתר החברה שפיתחה את המשחק - חברת Neuchâtel.