ב-RBS ממליצים על קוואלקום: "תזנק בעוד 12% ל-75 דולר"

"אנו סבורים כי קוואלקום נמצאת בפוזיציה טובה כעת, והשבבים שלה צפויים לככב בסמארטפונים של אפל או סמסונג", אמר אנליסט מ-RBS ■ קוואלקום תפרסם דוחותיה היום לאחר המסחר, הצפי הוא לרווח של 96 סנט למניה

בבנק השקעות RBS יוצאים היום (ד') בתחזית שורית במיוחד על חברת קוואלקום , יצרנית שבבים שבין לקוחותיה הגדולות נמצאות חברות טכנולוגיה רבות וביניהן גם אפל. במסגרת התחזית צופים האנליסטים של בנק ההשקעות כי למניית החברה יש מקום לאפסייד נוסף של כ-12% עד סוף השנה.

"אנו סבורים כי קוואלקום נמצאת בפוזיציה טובה כעת", אמר אחד האנליסטים של RBS בראיון ל-CNBC. "הצמיחה המהירה בשוק הסמארטפונים היא מאוד בריאה לכל החברות המעורבות בייצורם ובכללן גם לקוואלקום".

בבנק ההשקעות טוענים כי קוולקום צפויה לצמוח ולהתרחב בשוק תקשורת ה-wireless. "השנה חברות הסלולר והטכנולוגיה ייתמקדו בטכנלוגיית ה-4G LTE (הטכנולוגיה של "האייפד החדש") או בטכנולוגיית הדור הרביעי, כך שחברות השבבים מתכוננות לכך ומעצבות את השבבים שלהם כך שיתאימו לטכנולוגיה החדשה שבהן עושות שימוש אפל וסמסונג".

ב-RBS מעניקים לקוואלקום מחיר יעד של 75 דולר, המשקף לחברה פרמיה של כ-12%. "לדעתי, השבבים הפופולרים של קוואלקום, יככבו באחת מהחברות הגדולות - אפל או סמסונג.

קוואלקום צפויה לפרסם דוחותיה היום לאחר המסחר בוול סטריט, כאשר קונצנזוס האנליסטים מצביע על רווח של 96 סנט למניה.