בזכות היורו: ערוץ 9 בעשירייה המובילה בטבלת הרייטינג השבועית

המנצחת הגדולה של השבוע האחרון היא חברת צ'רלטון, ששולטת ברצועת שידורי משחקי היורו בערוצים 9 ו-10 ומצליחה להכניס 4 משחקים לטבלה

המנצחת הגדולה של השבוע האחרון היא חברת שידורי הספורט צ'רלטון, ששולטת ברצועת שידורי משחקי היורו בערוצים 9 ו-10 ומצליחה להכניס 4 משחקים אל טבלת הרייטינג השבועית. למעשה, לראשונה מאז החל היורו, ולראשונה זה שנים, מתברג ערוץ 9 בעשירייה הראשונה בטבלת הרייטינג.

המשחק בין ספרד לפורטוגל מוביל את ערוץ 9 לנתון צפייה של 18.8% צפייה. עם זאת, הנתון הגבוה ביותר של משחקי היורו בשבוע האחרון היה בהתמודדות של גרמניה מול איטליה בחצי הגמר, שהניבה 23.7% צפייה והציבה את ערוץ 10 במקום הרביעי בטבלה.

4 פעמים נוכח ערוץ 10 בטבלה הבכירה השבוע, כשפעמיים מתוכן הן בזכות תוכנית הריאליטי "הישרדות", שמגיעה ביום שבת האחרון, למרות ההפגנה שהייתה בתל-אביב, ל-22% צפייה.

התוכנית גוברת על ההשקה של "מי יפיל את המאסטר" של זכיינית ערוץ 2 רשת, שבזכות חיתוכי פינות של כמחצית מהתוכנית מגיעה ל-19% צפייה. זו הנוכחות היחידה של רשת השבוע בין 10 התוכניות הנצפות.

חדשות ערוץ 2 שומרות על יציבות עם 19.7% צפייה, ואילו קשת ממשיכה להיות הזכיינית המובילה בזכות "כוכב נולד", שהיא התוכנית הנצפית ביותר כיום בישראל.

משחקי היורו וההתחממות בטמפרטורות גובים מחיר מתוכנית הכישרונות, והיא אינה משחזרת את נתוני פתיחת העונה. המשדר הנצפה של "כוכב נולד" בשבוע זה עומד על 28.6% צפייה בלבד.

ככלל, קשת מעדיפה לשוב השבוע לשטף של שידורים חוזרים, ועדיין מספקת נתונים משביעי רצון. כך, "עבודה ערבית" ששבה אל המסך לשידור חוזר מגיעה ל-18.5% בשידורה השני.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי