קונדואיט ב-100 חברות הדיגיטל המובילות בביזנס אינסיידר

קונדואיט הגיעה למקום ה-25 המכובד - אחד מתחת ליצרנית אנגרי בירדס ■ Wix הישראלית נבחרה למקום ה-65

חברת קונדואיט הישראלית הגיעה למקום ה-25 ברשימת 100 חברות הדיגיטל הפרטיות בעלות השווי הגבוה ביותר של אתר הטכנולוגיה "ביזנס אינסיידר". חברה ישראלית נוספת בדירוג היא Wix, שהגיעה למקום ה-65 ברשימה.

הרשימה השנתית מדרגת את החברות על-פי שווי מוערך של החברה, הכנסות, כמות משתמשים, הזדמנויות בשוק, שיעורי צמיחה ודעותיהם של משקיעים ומומחים בתעשיית ההיי-טק העולמית.

לפי ביזנס אינסיידר, השווי המוערך של קונדואיט עומד על מיליארד דולר כשהם מסבירים שהשווי הקודם של החברה - 1.3 מיליארד דולר - ניתן לחברה לפני הנפקת פייסבוק הכושלת וכי תעשיית הטכנולוגיה השתנתה מאז.

קונדואיט דורגה מקום אחר מתחת לחברת רוביו, המפתחת של משחקי אנגרי בירדס וארבע מקומות מתחת לפלטפורמת הווידיאו הפופולרית hulu. בביזנס אינסיידר מסבירים כי השנה הרשימה "איבדה" מספר חברות מובילות לטובת וול סטריט בהן פייסבוק, זינגה וגרופון. אל המקום הראשון ברשימת Digital 100 הגיעה עליבאבא הסינית עם שווי מוערך של 40 מיליארד דולר.

במקום השני ניצבת סוכנות הידיעות בלומברג עם שווי מוערך של 35 מיליארד דולר ואל המקום השלישי הגיעה טוויטר עם שווי מוערך של 5.25 מיליארד דולר לאחר שאשתקד הגיעה למקום החמישי. שמות בולטים נוספים ברשימה: דרופבוקס (מקום 6), Square של מייסד טווויטר ג'ק דורסי (מקום 7), פינטרסט (מקום 13), Tumblr (מקום 46) ואפליקציית זיהוי השירים Shazam (מקום 96).